Nuffnang

Isnin, 18 Februari 2013

Shila Amzah - Google Blog Search

Shila Amzah - Google Blog Search


Masih Aku Cinta | <b>Shila Amzah</b> Cipta Lagu Buat Sharnaaz Ahmad

Posted: 14 Feb 2013 08:30 AM PST

Posted by Azrul Zakuan Friday, 15 February 2013
" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })();
Masih Aku Cinta | Shila Amzah Cipta Lagu Buat Sharnaaz Ahmad | Walaupun kontroversi yang melanda penyayi terkenal tanah air Shila Amzah dengan Pelakon yang sedang meningkat naik Sharnaaz Ahmad, ianya tidak menghalang Shila Amzah untuk mengeluarkan lagu baru.
Sekitar jam 5.30 petang hari ini, Shila Amzah melalui akaun Twitter beliau mengumumkan lagu terbaru berjudul Masih Aku Cinta yang di'akui beliau di tulis untuk Sharnaaz Ahmad.

Lagu dengan iringan petikan gitar oleh Shila Amzah ini kami kira bukan dalam peringkat terakhir produksi tetapi cukup untuk memberikan gambaran tentang perasaan Shila Amzah ketika ini.

Antara bait lirik yang boleh kita dengar dalam lagu Masih Aku Cinta ini adalah "…satu dunia menentang cinta kita kita, akhirnya kita terpisah jua"

Jom layan video yang dimuat naik sendiri oleh Shila Amzah dari Youtube bawah ni...

Lirik Masih Aku Cinta (Shila Amzah)

Biarpun kau tak lagi ada dengan ku

Takkan ku bisa melupakan mu

Cara mu,memanggil nama ku

Terasa seolah kau masih ada

Jauh di dalam sanubari ku

Tak ku relakan pemergianmu

Namun ku,'kan selalu doakan mu

Agar kau takkan terus terluka

Kau kan temui bahagia

Walaupun aku tidak bersama

Jangan kau gusar

Aku akan selalu ada

Dari jauh engkau masih ku cinta

Dari jauh aku masih mencinta

Takkan pernah ada penggantimu

Yang mem pertahankan ku sepertimu

Satu dunia,menentang cinta kita

Akhirnya kita terpisah jua

Yang mengenal mu cuma aku

Tidak ku menyesal mencintaimu

Yang ku harapkan

Kau juga mendoakan ku

-ROTIKAYA-

Baca Lagi Artikel Berkaitan : Fuh Artis, Fuh Gosip

FUH!!! KAMI KONGSIKAN SEGALANYA

Tajuk : Masih Aku Cinta | Shila Amzah Cipta Lagu Buat Sharnaaz Ahmad
Ditulis oleh Azrul Zakuan
Rating Blog 5 dari 5

Fuh!! amacam?nak lagi?kalau nak tengok/baca entry macam ni lagi boleh clik pada kategori di sidebar sebelah kanan. Kalau nak copy mohon nyatakan sumber dan backlink kan ke entry ini. http://www.fuh.my/2013/02/masih-aku-cinta-shila-amzah-cipta-lagu.html. Fuh!! Harap maklom .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan