Nuffnang

Rabu, 6 Februari 2013

Vanidah Imran - Google Blog Search

Vanidah Imran - Google Blog Search


Rahsia Kecantikan <b>Vanidah Imran</b> dan Lynda Roslan | cerita <b>...</b>

Posted: 09 Jan 2013 05:07 PM PST


Setiap kali melihat wajah Vanidah Imran, pasti diri ini tertanya-tanya apakah rahsia Vanidah sentiasa kelihatan muda. Pasti ada rahsia di sebalik kemulusan, kecantikan dan kelembutan kulit wajah Vanidah. Daripada dulu sampai sekarang maintain cantik je.
Baru-baru ini, Vanidah Imran telah membongkar rahsia kecantikan dirinya. Rupa-rupanya Vanidah kini menggunakan produk kecantikan Ronasutra Mineral Makeup. Vanidah tertarik dengan kualiti dan keberkesanan produk tempatan ini dan apabila dilamar menjadi duta, Vanidah menganggapnya sebagai rezeki dan terus menerima peranan barunya dengan penuh yakin.
Selain daripada Vanidah, pendatang baru dalam industri seni iaitu Lynda Roslan turut sama dilantik menjadi duta produk Ronasutra ini. Untuk pengetahuan anda, Ronasutra Mineral Makeup adalah rangkaian produk solekan yang dihasilkan dari 100% bahan mineral. Jadi apabila mereka berjaya mendapatkan 2 wanita cantik dan terkenal sebagai duta mereka, pastinya produk yang dihasilkan sangat bermutu tinggi dan membawakan kesan seperti yang dijanjikan.
Ronasutra Mineral Makeup kini juga digunakan sebagai produk solek utama bagi beberapa drama tempatan yang akan datang seperti 'Dalam Setiap Sujudnya' (TV9) dan 'Sehangat Asmara' (Astro). Kalau anda selama ini tidak menjumpai produk yang sesuai dengan wajah anda, apa kata beranikan diri untuk mencuba Ronasutra. i.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan