Nuffnang

Ahad, 24 Mac 2013

Diana Amir - Google Blog Search

Diana Amir - Google Blog Search


Yatt Hamzah Jadi Penyanyi Nasyid Bersama <b>Diana Amir</b> & Noryn <b>...</b>

Posted: 09 Mar 2013 01:36 AM PST

Yatt Hamzah jadi penyanyi nasyid bersama diana amir , noryn aziz

Lama djdanchef tak dengar khabar Yatt Hamzah. Terkini Yatt Hamzah sudah mula giat melakukan Nasyid Marhabban setelah penghijrahan dia untuk memakai tudung.

Yatt juga mengakui dia agak memilih watak untuk berlakon dalam sesebuah drama.

"Saya memang memilih watak. Tidak semua watak bertudung boleh saya ambil. Ada juga tidak sesuai dengan penghijrahan saya ini. Memang benar, selain berlakon, mengacara dan sering dijemput untuk mengadakan ceramah, Yatt juga sibuk menyanyi untuk nasyid marhaban. Saya sertai kumpulan tersebut bukan tujuan untuk mendapatkan show sebaliknya ia adalah minat Yatt sendiri."

"Pada kebiasaanya, Marhaban selalunya disertai generasi yang lebih senior. Jadi, apa salah Yatt ambil inisiatif ini dengan mengumpulkan artis muda yang telah berhijrah untuk turut sama," katanya


Kalau nak tahu bukan Yatt seorang sahaja kumpulan ini juga turut disertai oleh Noryn Aziz, Akma, Diana Amir, Siti Nurdiana dan Lufya.

"Persembahan pertama kami bersempena sambutan Maulidur Rasul di Putrajaya. Dari situ kami mulakan sehingga kami dijemput mengadakan persembahan dalam program Primadona di Astro Prima.

"Insya-Allah, kalau semuanya okay, kami akan buat album untuk Marhaban ini. Namun, ia bukan sekarang. Lagi pun, saya masih lagi sibuk dengan berlakon. Saya pun lebih memilih untuk berlakon." kata Yatt Hamzah.

Foto <b>Diana Amir</b> Di Pulau Pinang | OHBULAN!

Posted: 13 Jan 2013 09:33 PM PST

Diana Amir 4

Sejak mengenakan hijab, penampilan Diana Amir kelihatan semakin cantik dan sopan. Pelakon ini juga semakin aktif menghadiri ceramah-ceramah yang berunsurkan dakwah dan terbaru Diana Amir telah dipilih untuk mengacarakan sebuah program bual bucara di TV9 yang dikenali sebagai SIS.

Untuk makluman, pada 11 Januari lalu, Diana Amir telah pergi ke Pulau Pinang atas urusan kerja dan sepanjang berada di sana pelakon jelita ini telah sempat memuat naik beberapa keping fotonya bersama pembantu peribadi yang dikenali sebagai Abby Syavyla.

Nampaknya sewaktu berada di negeri tersebut, Diana telah sempat meluangkan masa untuk melawat beberapa tempat menarik sekitar Pulau Pinang dan merasa keenakan makanan di negeri itu.

Jom lihat foto Diana Amir selepas ini.

Kredit Foto : Instagram Diana Amir

Tags: , ,

Zamani 84: Tutorial Tudung "Telekung" TASHA Oleh <b>DIANA AMIR</b>

Posted: 19 Mar 2013 05:14 AM PDT


Assalamualaikum rakan blogger ('',) Pertama sekali, Zam harap tak ada diantara anda yang pelik kenapa Zam tiba-tiba tulis entri tentang tutorial tudung malam ini. Kisah sebenar disebalik perkongsian ini adalah, kerana Zam suka dengan gaya terbaru untuk Muslimah ini- Tudung Telekung TASHA. Sejuk je mata ni memandang. 

Biasanya telekung hanya digunakan oleh wanita sewaktu menunaikan solat, namun dengan adanya inovasi ini, si pemakai boleh terus menggayakannya setelah seusai solat, terutamanya kepada mereka yang sedang berurusan di luar. Menarik, praktikal & mudah bukan?
Jika berminat, anda boleh hit pada PAUTAN INI untuk mendapatkan info lanjut mengenai Tudung Telekung TASHA dari BUTIK INSPIRASIHANA. Ini bukanlah entri berbayar, cuma sekadar berkongsikan info buat anda yang berminat dalam menggayakan busana muslimah.
PS: Kadang-kadang entri Tutorial Tudung ini mampu memberikan trafik pasif & berkala yang tidak kurang hebatnya. Sebelum ini, Zam pernah berkongsikan entri HANA TAJIMA SHAWL TUTORIAL di blog, & Zam tak sangka hits yang diterima boleh dikatakan agak tinggi juga;

PS: Cadangnya nak tulis entri lain malam ni, tapi tiba-tiba terjumpa pula gambar ni di FB. Layan je lah ek ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan