Nuffnang

Khamis, 21 Mac 2013

Shaheizy Sam - Google Blog Search

Shaheizy Sam - Google Blog Search


Kalau Ada Kekasih, Saya Akan Umumkan – <b>Shaheizy Sam</b> |

Posted: 17 Mar 2013 08:15 PM PDT


Susah menjadi seorang insan bernama Shaheizy Sam ini. Semua orang ingin tahu siapakah wanita yang bertakhta di hatinya. Namun berita baik untuk para gadis di luar sana, Shaheizy Sam masih single dan sedang mencari sang puteri untuk disuntingnya.

shaheizy sam

Berkata kepada Pancaindera semalam, Shaheizy Sam melahirkan rasa kurang senangnya kerana sering digosipkan dengan pelakon-pelakon wanita yang digandingkan dengannya. Antara yang pernah dikatakan bercinta dengannya ialah Nora Danish, Fazura dan juga Yana Samsuddin. Kata Sam:-

Secara jujurnya, saya memang masih tiada sesiapa yang istimewa ketika ini. Kalau ada memang saya akan umumkan dan saya tidak akan berahsia. Sebenarnya saya kurang senang apabila sering kali dikaitkan dengan kisah cinta lokasi seperti ini. Saya harap pelas ini perkara sebegini tidak lagi berlaku.

sa,Boleh dikatakan antara beberapa pelakon lelaki popular Malaysia, Shaheizy Sam adalah salah seorang yang ditunggu-tunggu saat untuk berkahwin oleh para peminat. Mungkin sebab itu gosip-gosip percintaan sering timbul. Semoga satu hari nanti, Shaheizy Sam akan tampil dan umumkan gadis yang berjaya mencuri hatinya. Pasti ramai yang tak sabar menanti hari tersebut.
shaheizy samP.S: Memang HANGAT betul produk Aura White ini sekarang. Berduyun-duyun para wanita membelinya. Keberkesannya memang terbukti untuk mencantikkan, memuluskan dan menggebukan wajah anda. Order sekarang dengan PM di Facebook CantikNara atau email ke lorongsetia8@gmail.com. Boleh juga Whatsapp/SMS ke 013-594-7061.

Baca Yang Ini Pulak:-


Tiada ulasan:

Catat Ulasan