Nuffnang

Ahad, 31 Mac 2013

Zizan Razak - Google Blog Search

Zizan Razak - Google Blog Search


<b>Zizan Razak</b> Nak Kahwin 2014!

Posted: 13 Mar 2013 09:30 PM PDT

Pelawak terkenal tanah air, Zizan Razak dikhabarkan melalui portal Murai semalam yang dia bakal dalam planning untuk menamatkan zaman bujangnya pada tahun depan, 2014.

Ini juga menunjukkan Zizan mempunyai target kahwin dengan usianya yang ke-30 tahun hadapan. Namun sekarang masih lagi mencari-cari gadis pilihan hati, dan anda mungkin salah seorang yang dikehendaki Zizan, admin syorkan bagus buat program mencari jodoh bersama Zizan. Hehe.

2 Juta fan page, takkan takde yang berkenan kot.

"Saya tahu diusia sekarang, sudah ramai rakan-rakan saya yang berkahwin dan mempunyai anak termasuk Nabil Raja Lawak yang baru menimang cahaya mata.

"Apabila melihat mereka dengan keluarga, rasa seronok dan teringin pula nak ada keluarga sendiri.

"Nabil pun saya lihat bahagia dah sekarang dengan cahaya pertamanya.

"Jadi rasanya, bila usia saya sudah mencecah 30 tahun nanti saya sudah bersedia untuk berkahwin dan berkeluarga.


"Terus-terang sekarang ini, saya masih lagi 'single' dan tidak mempunyai kekasih.

"Malah saya sedang mencari dan mengambil peluang untuk mengenali mana-mana wanita," -Zizan

Tag: , , , ,

Komen yang betul-betul negative/promosi dan seumpamanya akan dibanned terus untuk berkomen di sini. terima kasih

Duta M7: Stacy Ganti <b>Zizan Razak</b>? | MyNewsHub

Posted: 26 Mar 2013 03:50 AM PDT


KUALA LUMPUR – Wah, Murai Batu lihat makin ramai artis popular tempatan telah disunting menjadi duta produk M7. Bermula dari Aaron Aziz, Zizan Razak, Fizo Omar dan kini Stacy pula adalah artis yang terbaru diambil jadi duta.

Dengarnya, bukannya mudah untuk dipilih jadi duta produk berkenaan. Kalau tidak cukup popular, maka syarikat yang mengendalikan produk berkenaan tidak akan pandang artis tersebut untuk jadi duta.

Yelah, Murai Batu dapat tahu, kebanyakan artis yang diambil jadi duta ini bukannya dibayar puluhan ribu ringgit tapi mencecah lebih ratusan ribu ringgit. Wow. Masyuknya! Kenyang setahun.

Apapun, sebaik saja nama Stacy diumumkan sebagai duta produk berkenaan, Murai Batu ada dengar cerita kurang enak tentang Zizan. Katanya, Zizan yang belum setahun lagi menjadi duta produk berkenaan telah ditamatkan kontrak secara tiba-tiba.

Kenapa pula macam gitu sekali? Bukan ke Zizan antara yang paling popular dan terus popular dari duta yang sedia ada?

Merisik lebih dalam tentang isu ini, sumber Murai Batu tidak berani hendak mengesahkannya. Tetapi perkara ini mula dibincangkan ketika sesi penggambaran yang melibatkan duta-duta produk ini dilakukan.

Murai Batu diberitahu, antara punca perkara ini berlaku disebabkan Zizan menghadapi kesibukan untuk memberikan komitmen. Senang cerita, mungkin ianya terjadi disebabkan jadual Zizan yang terlalu sibuk sehingga tidak sempat menjalankan tugas sebagai duta produk berkenaan.

Tapi, Murai Batu pernah lihat Zizan mempromosikan produk ini ketika dia menyertai program Maharaja Lawak Mega 2012. Apapun, Murai Batu kenalah minta kengkawan di murai.com.my untuk merisik sendiri adakah benar Zizan telah ditamatkan kontrak.

Atau mungkin kontrak Zizan bukan setahun tetapi hanya beberapa bulan saja. Yelah, setiap artis banyak jenis kontrak dealnya. Ikut populariti katanya. – Murai

Iklan Teks:

Artikel Berkaitan:

PERINGATAN: Mynewshub tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

<b>Zizan Razak</b> & Fara Fauzana Hos ABPBH 2012 | MyNewsHub

Posted: 28 Feb 2013 08:19 PM PST


KUALA LUMPUR – Pelakon dan pelawak, Zizan Razak dan penyampai radio, Fara Fauzana bakal digandingankan untuk memegang tanggungjawab dengan menjadi hos bagi Anugerah Bintang Popular BH (ABPBH) yang bakal berlangsung di Stadium Putra, Bukit Jalil pada 7 April depan.

Menerusi Berita Harian, hari ini, biarpun sudah tiga diberi kepercayaan mengendalikan ABPBH, Zizan yang juga finalis Artis Komedi dan Pelakon Filem itu mengakui perlu banyak membuat kajian supaya apa yang dikongsi di pentas adalah maklumat terkini dunia hiburan.

"Memang pengalaman lalu mematangkan saya apatah lagi saya ditemani hos dan penyampai radio yang saya kagumi. Tetapi dalam acara besar yang hanya diadakan setahun sekali, saya perlu rajin berikutan dunia hiburan berputar dengan lebih deras.

"Andai sebelum ini, kita dikejutkan dengan fenomena Gangnam Style, sekarang sudah ada Harlem Style. Jadi apa yang kita sampaikan atau perkatakan di pentas perlu segar dan tidak ketinggalan dengan perkembangan semasa," jelasnya.

Sementara itu, bagi Fara Fauzana yang pernah mengacarakan banyak majlis besar termasuk Anugerah Skrin serta Juara Lagu, pelawaan penganjur yang menggandingkannya dengan Zizan dianggap cabaran besar.

Fara yang sebelum ini pernah bekerjasama dengan Zizan melalui program Melodi, berkata walaupun tidak sampai setahun dia dan Zizan bersama dalam program Melodi, tetapi mereka sudah serasi.

"Andai dia spontan, kehadiran saya boleh dianggap mengimbangkan suasana.

"Cuma walaupun teruja sebaik diajukan tawaran, saya perlu mendapatkan nasihat daripada pengurusan Hot FM. Ini berikutan komitmen terhadap tugasan di konti. Nampaknya, mereka memberi sokongan penuh," katanya.

Oleh: NURUL NAFISAH MAZLAN

Iklan Teks:

Artikel Berkaitan:

PERINGATAN: Mynewshub tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Tiada ulasan:

Catat Ulasan