Nuffnang

Rabu, 22 Mei 2013

Akim - Google Blog Search

Akim - Google Blog Search


Otai Kapok: <b>Akim</b> - Menunggu Chords & Lyrics

Posted: 08 May 2013 06:05 AM PDT



Dm A
Saat aku sendiri
A# F
Aku bayangkan kamu
Dm A
Dalam dakapanku ini
A# F
Indahnya kamu di dakapan ku

Dm A
Cerita kita berdua
A# F
Menciptalah sebuah cinta
Dm A
Dan tercipta kisah yang satu
A# C
Tentang aku dan kamu

Chorus

F
Mungkinkah
Am 
Kau kan menunggu ku
A# F C
Dan akankah kau menanti diriku
F
Pastikah
Am
Kau kan menunggu ku
A# F C F
Seperti ku yang slalu menunggumu 

Dm A
Cerita kita berdua
A# F
Menciptalah sebuah cinta
Dm A
Dan tercipta kisah yang satu
A# C
Tentang aku dan kamu

Repeat chorus

F C G
Aku mahu kau selalu denganku
Em Am-G-Em
Di manaku berada
F G
Aku hanya milikmu

Repeat chorus 2X



Download Akim - Menunggu Mp3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan