Nuffnang

Rabu, 22 Mei 2013

Pierre Andre - Google Blog Search

Pierre Andre - Google Blog Search


Ustaz Azhar Idrus Bakal Berlakon Di Bawah Arahan <b>Pierre Andre</b>? |

Posted: 10 Mar 2013 07:56 PM PDT


Wow. Walaupun belum 100% diconfirmkan, ada ura-ura bahawa pendakwah terkenal, Ustaz Azhar Idrus bakal membintangi sebuah filem di bawah arahan Pierre Andre. Mengikut perancangan, filem terbitan MIG yang bertajuk "Ustaz, Mung Tunggu Aku Datang" akan diterajui oleh Shiro dan Ustaz Azhar Idrus.

azhar idrus

Namun begitu, menurut Pierre Andre sendiri, Ustaz Azhar Idrus masih belum memberikan kata putus sama ada mahu terlibat atau tidak dengan filem ini. Kata Pierre Andre:-

Saya bukannya mencipta kontroversi murahan, menjual nama Ustaz Azhar Idrus. Sebaliknya saya memang sudah menyampaikan hasrat kepada beliau dan dalam perbincangan tersebut, beliau nampak senang dengan jalan cerita tersebut. Justeru, saya berharap ALLAH SWT permudahkan urusan saya kerana filem ini adalah filem dakwah dan ustaz juga dapat turut serta dalam filem ini.

azhar idrus
Selama ini pun Abang Nara memang selalu layan ceramah-ceramah Ustaz Azhar Idrus menerusi YouTube. Memang kelakar betul orangnya. Kalau jadilah UAI membintangi filem ini, nampaknya medium dakwah beliau akan berkembang ke layar perak pulak. Pasti ramai yang teruja nak menontonnya.

P.S: Bila ucapan ahli politik diparodikan

Baca Yang Ini Pulak:-


Tiada ulasan:

Catat Ulasan