Nuffnang

Jumaat, 3 Mei 2013

Jehan Miskin - Google Blog Search

Jehan Miskin - Google Blog Search


<b>Jehan Miskin</b> Kahwini Gadis Korea Sabtu Ini | - Beautifulnara

Posted: 01 May 2013 12:32 AM PDT


Desas-desus yang menyatakan bakal isteri Jehan Miskin adalah seorang gadis Korea ternyata benar. Jehan Miskin dilaporkan akan mengakhiri zaman bujangnya dengan gadis tersebut pada hari Sabtu ini dalam sebuah majlis di Carcosa Seri Negara.

isteri jehan miskin

Berkata kepada Harian Metro hari ini, Jehan memberitahu akan menceritakan segalanya di hari pernikahan kelak. Kata Jehan:-

Buat masa sekarang saya tidak mahu bercerita lanjut mengenai percintaan saya, siapa gadis itu, di mana saya berkenalan dan sebagainya. Saya akan ceritakan segalanya nantio selepas selesai majlis pernikahan. Keluarga bakal mentua saya bakal datang dari Korea, ibu dan kakak saya yang menetap di Amerika Syarikat juga akan turut meraikan perkahwinan saya ini

gambar isteri jehan miskin

Jutaan tahniah buat Jehan Miskin atas berita gembira ini. Akhirnya gadis Kimchi yang berjaya mencuri hati Jehan. Semoga perkahwinan ini berkekalan sehingga akhir hayat. Diharap Jehan simpan sedikit tenaga untuk keluar mengundi pada hari Ahad. Hehehe ~

Baca Yang Ini Pulak:-


Bakal Isteri <b>Jehan Miskin</b> Warga Korea - Fuh.My

Posted: 01 May 2013 12:00 PM PDT

Posted by Al-Azrul Zakuan Thursday, 2 May 2013
" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })();
Bakal Isteri Jehan Miskin Warga Korea | Desas-desus yang menyatakan bakal isteri Jehan Miskin adalah seorang gadis Korea ternyata benar. Jehan Miskin dilaporkan akan mengakhiri zaman bujangnya dengan gadis tersebut pada hari Sabtu ini dalam sebuah majlis di Carcosa Seri Negara.

Berkata kepada Harian Metro hari ini, Jehan memberitahu akan menceritakan segalanya di hari pernikahan kelak. Kata Jehan:-

"Buat masa sekarang saya tidak mahu bercerita lanjut mengenai percintaan saya, siapa gadis itu, di mana saya berkenalan dan sebagainya.

"Saya akan ceritakan segalanya nantio selepas selesai majlis pernikahan," ujarnya.

Dalam pada itu, Jehan berkata, majlis berkenaan akan dibuat secara ringkas di Carcosa Seri Negara dan hanya menjemput 100 tetamu termasuk keluarga dan teman rapat.

Malah kata Jehan, majlis akan dibuat sekali sahaja untuk kedua-dua belah keluarga.

"Keluarga bakal mentua saya bakal datang dari Korea, ibu dan kakak saya yang menetap di Amerika Syarikat juga akan turut meraikan perkahwinan saya ini," katanya.

Jelas Jehan, majlis yang bermula pada pukul 2 petang itu akan dimulakan dengan acara akad nikah, bersanding diikuti majlis minum petang.

Baca Lagi Artikel Berkaitan : Fuh Artis

FUH.MY | MENCETUS FENOMENA

Tajuk : Bakal Isteri Jehan Miskin Warga Korea
Ditulis oleh Al-Azrul Zakuan
Rating Blog 5 dari 5

Terima kasih kerana sudi membaca artikel ini. Anda amat digalakkan untuk copy artikel ini sama ada di blog mahupun di facebook tetapi mohon nyatakan sumber dan backlink http://www.fuh.my/2013/05/bakal-isteri-jehan-miskin-warga-korea.html

<b>Jehan Miskin</b> Pilih Gadis Korea, Nikah Sabtu ini | ROTIKAYA

Posted: 01 May 2013 04:18 AM PDT

Sedikit terlambat, almaklumlah cuti hari Buruh haruslah digunakan sebaik mungkin namun begitu rasanya belum terlambat untuk mengucapkan tahniah kepada pelakon Jehan Miskin yang bakal bernikah pada Sabtu ini bersama seorang Gadis yang berasal dari Korea.

Telah berkenalan selama lima tahun, Jehan bijak di dalam merahsiakan perihal hubungan yang terjalin lama itu.

Menurut Jehan, gadis tersebut telah menetap di Malaysia namun ahli keluarganya sahaja yang masih tinggal di sana (Korea).

"Buat masa sekarang saya tidak mahu bercerita lanjut mengenai percintaan saya, siapa gadis itu, di mana saya berkenalan dan sebagainya.

"Saya akan ceritakan segalanya nanti selepas selesai majlis pernikahan," ujarnya.

Majlis yang bakal di adakan serba ringkas di Carcosa Seri Negara, hanya 100 tetamu dijemput termasuk keluarga dan teman rapat.

Ujar Jehan lagi, majlis persandingan akan dilakukan serentak bagi kedua-dua belah pihak dan kakak dan ibu Jehan yang menetap di Amerika Syarikat turut diterbangkan untuk meraikan hari bersejarah itu nanti.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan