Nuffnang

Jumaat, 3 Mei 2013

Shaheizy Sam - Google Blog Search

Shaheizy Sam - Google Blog Search


<b>Shaheizy Sam</b> Bukan Kekasih Saya – Syatilla Melvin | - Beautifulnara

Posted: 18 Mar 2013 03:09 AM PDT


Kalau sebelum ini Shaheizy Sam sendiri menyatakan yang Syatilla Melvin sekadar kawan rapatnya, semalam menerusi Pancaindera, Syatilla menerangkan yang Shaheizy Sam bukan kekasihnya. Yang menariknya, Syatilla turut berkongsi kisah cintanya yang bermula sejak usia 16 tahun.

syatilla melvinGosip percintaan antara Syatilla dan Sam timbul selepas Sam hadir di majlis perkahwinan kakak Syatilla, Syafiqa yang juga juara rancangan realiti Gadis Melayu musim kedua dengan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Pulau Pinang, Datuk Zainal Abidin Osman, Julai tahun lepas. Namun Syatilla menafikan mereka berdua mempunyai sebarang hubungan:-

Saya tidak selesa bercakap hal itu. Saya tidak mahu memperbesar-besarkan perkara yang tidak ada. Pada mulanya gosip itu kelihatannya seperti usikan biasa buat saya. ?Namun apabila kerap diasak persoalan yang sama setiap masa, saya sudah mula rimas. Lebih teruk lagi apabila orang di luar seolah-olah mempercayai kami ada bercinta

syatillaMenurut Syatilla, dia kini sudah 2 tahun hidup solo tanpa kekasih. Kali pertama bercinta Syatilla masih di bangku sekolah. Namun bagi Syatilla, cinta yang berakhir dengan perpisahan sangat memedihkan walaupun baru berusia 16 tahun. Kata Syatilla:-

?Saya cuma ada dua orang bekas kekasih sepanjang hidup. Cinta pertama saya sewaktu berusia 16 tahun. Di alam persekolahan lagi saya sudah rasa sakitnya putus cinta. Selepas itu saya bertemu dengan cinta kedua sewaktu umur 18 tahun. Saya bercinta dengan orang Shah Alam (Selangor) pun tidak kekal lama. Kami putus secara baik selepas dua tahun berkasih. ?Syukurlah hubungan baik kami berkekalan sampai ke hari ini walaupun dia sudah berkahwin

Ala masa umur 16 tahun pedih apanya putus cinta. Sekadar cinta monyet je kot. Syatilla pun masih muda lagi. Baru 21 tahun. Tak perlu terburu-buru mencari erti sebenar kasih sayang. Yang penting, jangan rampas suami orang dan jangan rosakkan rumah tangga orang lain. Biarlah cinta itu dibina atas dasar ketulusan dan kesucian. Amboi ~~ Tak gitu?

Baca Yang Ini Pulak:-


<b>Shaheizy Sam</b> Bintang Paling Popular ABPBH 2012 - Gua.com.my

Posted: 07 Apr 2013 11:46 AM PDT

Malam kemuncak Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2012 (ABPBH 2012) menyaksikan pelakon Shaheizy Sam merebut kembali trofi Bintang Paling Popular yang dimenanginya pada ABPBH 2010 apabila berjaya meraih undian sebanyak 79,656 undi.

Kemenangan itu membolehkan Sam membawa pulang sebuah kereta Nissan Fairlady 370Z Coupe sumbangan Tan Chong Motor Sdn Bhd dan barangan kemas sumbangan Habib Jewels bernilai RM150,000. 

Selain itu, Sam juga  meraih kemenangan untuk kategori  Pelakon Lelaki Filem Popular menewaskan dua calon kegemaran lain iaitu Zizan Razak dan Aaron Aziz.

Anugerah Pencapaian Sepanjang Hayat pula diberikan kepada kumpulan Search sebagai mengiktiraf sumbangan dan jasa kumpulan ini dalam industri muzik tempatan serta pencapaian mereka di luar negara.

Malam kemuncak ABPBH kali ini tidak lagi diadakan di Area All Star, Genting Highland. Sebaliknya beralih tempat ke Stadium Putra Bukit Jalil. Acara yang ditunggu-tunggu oleh peminat hiburan ini disiarkan secara langsung di stesen televisyen nombor satu, TV3 dan radio hangat, Hot FM.

Sebanyak 17 anugerah yang dipertandingkan dan berikut adalah senarai penuh pemenang ABPBH 2012:- 

Artis Paling Popular Berita Harian : Shaheizy Sam

Anugerah Pencapaian Sepanjang Hayat : Kumpulan Search

Artis Baru Lelaki Popular : Aiman Hakim Ridza

Artis Komedi Wanita Popular : Didie Alias

Artis Duo/Berkumpulan Popular : Black & Malique

Pengacara TV Lelaki Popular : Dato' Aznil Hj Nawawi

Penyampai Radio Wanita Popular : Fara Fauzana

Pelakon TV Lelaki Popular : Aaron Aziz

Artis Baru Wanita Popular :  Wawa Zainal

Pengacara TV Wanita Popular : Fara Fauzana

Penyampai Radio Lelaki Popular : Faizal Ismail

Pelakon TV Wanita Popular : Nabila Huda

Artis Komedi Lelaki Popular : Zizan Razak

Penyanyi Wanita Popular : Shila Amzah

Pelakon Filem Lelaki Popular : Shaheizy Sam

Penyanyi Lelaki Popular : Hafiz

Pelakon Filem Wanita Popular : Yana Samsudin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan