Nuffnang

Rabu, 8 Mei 2013

najwa latif - Google Blog Search

najwa latif - Google Blog Search


<b>Najwa Latif</b> Mimpi dan Takut Ambil Keputusan SPM | Berita Hiburan <b>...</b>

Posted: 21 Mar 2013 08:00 PM PDT

ohartis-najwa-latif-result-spm.2

Penyanyi kecil molek yang terkenal menerusi lagu Cinta Muka Buku dan Kosong, Najwa Latif baru sahaja mendapat keputusan peperiksaan SPM hanya mewakilkan kakaknya untuk mengambil keputusan tersebut di Sekolah Menengah Kebangsaan Perempuan Temenggong Ibrahim semalam.

Kakaknya Iqhwatul Syafika(24) dilihat muncul seorang diri kira-kira jam 10.45pagi untuk mengambil keputusan SPM adiknya disekolah kerana Najwa dikatakan mengalami mimpi yang menjadikan punca dia tertekan dan takut untuk mengambil sendiri keputusan SPM nya.

"Saya tertekan sebab malam tadi (kelmarin) saya bermimpi tidak memperoleh sebarang A, sebab itu saya minta kakak ambilkan keputusan. Bagaimanapun saya tidak menyangka untuk dapat 4A kerana sebelum ini, saya mensasarkan keputusan 3A saja." Jelas Najwa.

ohartis-najwa-latif-result-spm.1

Walaupun hanya mendapat keputusan 4A namun Najwa bersyukur dengan keputusan itu dan berhasrat untuk menyambung pengajian samaada di Institut Pengajiaan Tinggi Awam(IPTA) atau Swasta(IPTS), malah Najwa juga turut memohon maaf kepada guru dan rakan-rakannya atas ketidakhadiran itu.

OHARTIS: BIASALAH BILA JADI ARTIS DIUSIA REMAJA, KEPUTUSAN PEPERIKSAAN PUN KENA GEMPAK SEIRING DENGAN KEJAYAAN DALAM BIDANG SENI. APA-APA PUN TAHNIAH NAJWA. JANGAN STRESS-STRESS YE! :P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan