Nuffnang

Rabu, 1 Mei 2013

Sharnaaz Ahmad - Google Blog Search

Sharnaaz Ahmad - Google Blog Search


Kurangkan Penggunaan Twitter dan Belajar dari Kesilapan - Oh! Artis

Posted: 29 Apr 2013 03:09 AM PDT

ohartis-sharnaaz-ahmad

Siapa tak kenal pelakon Sharnaaz Ahmad yang terkenal dengan sikap panas barannya dan pernah mencetus kontroversi panas kisah percintaan yang tidak direstui bersama penyanyi Shila Amzah.

Setelah pelbagai kontroversi melanda, hubungan cinta yang terbina selama 3 tahun menemui noktah buat mereka berdua. Laman sosial Twitter juga antara salah satu punca dia dikecam akibat sering meluahkan perasaan marah dan berkata-kata kesat di dalam Twitter miliknya.

Kini, pelakon yang berusia 28 tahun ini mengambil langkah untuk tidak lagi aktif menggunakan mana-mana laman sosial terutamanya Twitter. Sharnaaz menganggap Twitter boleh memusnahkan hidupnya kerana terlalu banyak salah faham dan pergaduhan timbul daripada laman sosial itu.

"Sekarang ini saya sudah kurangkan penggunaan Twitter di mana saya tidak lagi berkongsi hal-hal peribadi di laman itu, hanya sekadar mempromosikan kerja-kerja saya sahaja. Apa yang dilalui sebelum ini saya sudah belajar. Bagi saya, masyarakat sudah menyalahgunakan Twitter dengan menceritakan setiap hal yang berlaku dalam hidup ke laman itu. Ia sekali gus memberikan sudut pandangan yang berbeza-beza daripada pihak yang membacanya," Jelas Sharnaaz.

Apabila ditanya adakah dia menemui pengganti lain selepas Shila, Sharnaaz enggan memberikan sebarang komen tentang perkara itu kerana dia tidak mahu lagi berkongsi apa-apa kisah peribadinya kepada umum melainkan tentang kerjayanya demi menjaga hati keluarganya.

"Cukuplah, dengan kejadian sebelum ini. Bercakap pun salah, berdiam pun salah. Langkah terbaik ialah saya tak mahu cakap fasal hal peribadi lagi. Nanti tempiasnya akan terkena kepada keluarga saya. Kasihanlah mereka," ujar Shaznaaz lagi.

OHARTIS: BAGUSLAH TU SHARNAAZ, TAK PAYAH ADE TWITTER PUN TAK APA KALAU ASYIK MENGAMUK SANA SINI JE KAT DALAM TU. NOW BETTER FOKUS PADA KERJAYA LAGI BAGUS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan