Nuffnang

Jumaat, 17 Mei 2013

Wan Sharmila - Google Blog Search

Wan Sharmila - Google Blog Search


Pilihan Anda: (Video) <b>Wan Sharmila</b> terdesak lakonkan adegan <b>...</b>

Posted: 13 May 2013 11:24 PM PDT

|

RAMAI yang mengadu pada Miss J tentang strategi pelakon berstatus janda Wan Sharmila untuk lebih dikenali sejak akhir-akhir ini.

Dengarnya Wan Sharmila sudah semakin berani berpakaian seksi. Semua pakaian Wan Sharmila mesti ada daya tarikan tersendiri.

Satu lagi, Miss J dengar yang Wan Sharmila juga dikatakan sanggup melakukan 'apa' sahaja supaya namanya lebih dikenali di kalangan pemain industri hiburan.

Ada beberapa orang kuat dalam industri yang telah digodanya. Benarkah?

Wan Sharmila sangat 'terdesak' untuk jadi popular. Apa sahaja tawaran yang ada di depan mata pantas dicapai.

Sampai sanggup melakon melakonkan babak ranjang dengan Fizz Fairuz dalam filem Bisikan Syaitan.

Nasib baik babak itu awal-awal lagi dah kena potong dengan pihak LPF.
Tapi apa pun itu hanya apa yang Miss J dengar. Mungkin suara itu sebelah pihak sahaja. Miss J tak boleh tuduh sembarangan pada Wan Sharmila.

Miss J yakin yang Wan Sharmila pun ada penjelasan tersendiri berhubung perkara ini. Jangan cepat buat andaian kalau tidak betul. Berdosa tau...

Filem "Bisikan Syaitan" arahan pertama pengarah muda Faizul A.Rashid dibawah terbitan Lightbulb Pictures itu mengisahkan tentang kehidupan sebuah pasangan iaitu Soraya (Nabila Suhaimi Fan Club) dan Kamil (Fizz Fairuz) yang telah membuat perjanjian berdarah dengan kuasa kejahatan demi mendapatkan kesenangan hidup.

Mereka kemudiannya hidup dengan serba mewah hasil daripada perjanjian itu. Segalanya bertukar menjadi porak peranda apabila Soraya telah ditahan oleh pihak polis atas tuduhan membunuh. Rahsia perjanjian pasangan Kamil dan Soraya ini mula terbongkar sedikit demi sedikit apabila keluarga Kamil mula diganggu makhluk-makhluk ghaib.

PERINGATAN: Pilihan Anda tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Post Berkaitan : HIBURAN, TERKINI


Share/Bookmark comments
Posted by Desperado on Selasa, Mei 14, 2013. Filed under , .
© 2008 - 2012 Desperado, Hakcipta Terpelihara.

Pilihan Anda tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan