Nuffnang

Selasa, 11 Jun 2013

Akim - Google Blog Search

Akim - Google Blog Search


<b>Akim</b> Ahmad - Menunggu | Oh My Chords

Posted: 05 Jun 2013 07:38 PM PDT


Intro: C Am Dm G Em A Dm G

C Am
Ku selalu menyakiti dan sering berdusta
Dm G
Dan membuat kau tinggalkan aku
C Am
Pertelingkahan kita selalu tiada akhirnya
Dm G
Melemaskan mu dalam cinta ku

C G
Menanti mu hingga kau kembali
Dm G
Kan mencuba menjaga hati mu
C Am
Setia dan hidup ku selalu dengan mu
Dm G
Menemani mu sehingga akhir waktu

C# A#m
Kenangan indah ketika kita bersama
D#m G#
Membuat ku terbayangkan kamu
C# A#m
Aku tahu cinta ku tersemat di hati ku
D#m G#
Aku yakin hanya kau untuk ku

C# Cm
Menanti mu hingga kau kembali
D#m G#
Kan mencuba menjaga hati mu
C# A#m
Setia dan hidup ku selalu dengan mu
D#m G#
Menemani mu sehingga akhir waktu

F# G#
Aku kan menunggu
Fm A#m
Hingga kita kan bersama
D#m G# A
Kau akan selalu ku cinta

D C#m Em A D Bm Em A

D F#m
Menanti mu hingga kau kembali
Em A
Kan mencuba menjaga hati mu
D Bm
Setia dan hidup ku selalu dengan mu
Em A
Menemani mu hingga akhir waktu

Apple Mints: Lirik : Menunggu - <b>Akim</b>

Posted: 05 Jun 2013 08:25 PM PDT

Ku selalu menyakiti dan sering berdusta
Dan membuat kau tinggalkan aku
Pertelingkahan kita selalu tiada akhirnya
Melemaskan mu dalam cintaku
[*] Menantimu hingga kau kembali
Kan mencoba menjaga hatimu
Setia dan hidupku selalu denganmu
Menemani mu hingga akhir waktu
Kenangan indah ketika kita bersama
Membuatku terbayangkan kamu
Aku tahu cintaku tersemat di hatiku
Aku yakin hanya kau untukku

Tiada ulasan:

Catat Ulasan