Nuffnang

Selasa, 11 Jun 2013

Diana Danielle - Google Blog Search

Diana Danielle - Google Blog Search


(GOSIP)<b>Diana Danielle</b> Sudah Bersalin Di Australia? | - Beautifulnara

Posted: 09 Jun 2013 12:22 AM PDT


Agak terkejut juga membaca laporan akhbar Kosmo! hari ini, yang pelakon Diana Danielle sudah selamat bersalin di Australia hasil perkongsian hidup dengan pengarah dan pelakon Farid Kamil.

Ini ialah kerana sepanjang pemerhatian kami, tiada sebarang kemas kini mengenai kelahiran anak mereka di media sosial yang dimiliki dan dikendalikan oleh kedua-dua pelakon tersebut sehingga ke hari ini.


Menurut laporan tersebut, Diana telah melahirkan seorang bayi lelaki di sebuah hospital berdekatan tempat tinggal Diana di sana sekitar penghujung Mei.

Untuk rekod, Farid Kamil dan Diana Danielle telah melangsungkan pernikahan pada 3 November 2012, .dan dua minggu selepas itu Diana mengumumkan dia telah mengandung dan pengumuman itu menimbulkan spekulasi.

Apa pun, tahniah diucapkan sekiranya benar Diana telah selamat bersalin. Untuk makluman anda juga, tiada maklumat lain bekenaan kelahiran tersebut yang dapat diberikan buat masa ini.

Baca Yang Ini Pulak:-


GOSIP - <b>Diana Danielle</b> Sudah Bersalin di Australia? - Gua.com.my

Posted: 09 Jun 2013 05:00 AM PDT

Tak tahu sama ada benar atau tidak khabar yang sampai ke telinga GUA ini. Biarpun tidak ada kenyataan rasmi daripada Farid Kamil mahupun Diana Danielle, tetapi kisah Diana Danielle sudah selamat bersalin ini semakin menjadi bualan ramai.

Malah, akhbar Kosmo hari ini ada menyebut Diana Danielle kini sudah selamat bersalin di Australia. Diana dikatakan telah melahirkan seorang bayi lelaki pada penghujung Mei lalu di sebuah hospital di Sydney, Australia.

Dalam usaha mendapatkan kepastian, GUA ternampak sekeping foto Farid Kamil dengan seorang bayi. Kenyataan gambar itu berbunyi - "Welcome to the world my boy..#baby."

GUA cuba menghubungi Farid Kamil sejak petang tadi untuk mendapatkan kepastian, tetapi tidak berjaya. Mungkinkah Farid sibuk menjaga isteri dan bayinya itu?

Farid Kamil dan Diana Danielle telah selamat diijabkabul pada 3 November tahun lalu. Kira-kira dua minggu selepas itu, Diana Danielle mengumumkan dia telah hamil dan pengumuman itu telah mengejutkan ramai pihak sehingga mengundang pelbagai spekulasi.

GAMBAR ANAK LELAKI FARID KAMIL DAN <b>DIANA DANIELLE</b>

Posted: 09 Jun 2013 01:47 AM PDT

Foto anak lelaki Farid Kamil dan Diana Danielle

Sebelum ini, menerusi khabar angin yang tersebar di internet mengatakan Diana Danielle sudah pun selamat melahirkan seorang bayi lelaki di sebuah hospital berdekatan tempat kediaman beliau di Sydney, Australia, pada penghujung Mei lalu

anak farid kamil diana danielle gambar anak lelaki farid kamil dan diana danielle

Hari ini, Ahad (9 Jun 2013) menerusi akaun laman sosial Facebook,Farid Kamil telah memuat naik sekeping foto yang memaparkan beliau sedang mengucup pipi seorang bayi comel

Dalam pada itu, foto tersebut turut bersertakan ucapan "Welcome to the world my boy..#baby"

Dengan ini, memang benarlah khabar angin isteri beliau Diana Danielle, telah selamat melahirkan anak tersebut. Tahniah diucapkan kepada mereka berdua di atas kelahiran bayi lelaki dan pastinya akan menceriakan lagi kehidupan rumahtangga mereka

anak farid kamil diana danielle 1 gambar anak lelaki farid kamil dan diana danielle

entri dikemaskini gambar anak lelaki farid kamil dan diana danielleBerdasarkan sumber yang boleh dipercayai memaklumkan bayi yang didukung oleh Farid Kamil seperti gambar diatas, bukanlah anak sebenar beliau, tetapi sebaliknya adalah anak saudara

Difahamkan, Farid Kamil dan Diana kini sedang menghitung hari untuk menimang cahaya mata pertama mereka yang dijangka lahir pada Julai ini

Maaf diatas kekeliruan dan salah faham yang berlaku

anak farid kamil diana danielle 2 gambar anak lelaki farid kamil dan diana danielle

anak saudara farid kamil 1 gambar anak lelaki farid kamil dan diana danielle

Tiada ulasan:

Catat Ulasan