Nuffnang

Isnin, 22 Julai 2013

Diana Amir - Google Blog Search

Diana Amir - Google Blog Search


Cara pakai selendang seperti <b>Diana Amir</b> | ! Love Is Cinta !

Posted: 29 Jun 2013 07:00 PM PDT



online shop juga menawarkan pelbagai jenis tudung dan selendang yang mampu memikat hati dan membantu wanita kini untuk berfesyen dengan betul. Alhamdulillah yang baik menjadi ikutan. so fesyen tudung diana amir mampu membantu remaja muslimah untuk berfesyen dengan betul. bermula diana amir berhijrah sehingga sekarang, fesyen tudungnya semakin labuh. tabik hormat untuk beliau! ohsem!
untung si dia memiliki Diana Amir, nak tahu sila laju-laju terjah entri "INI" sekarang. walaupun rahsia, tapi kami tahu tau.:P
Nah! video tutorial berselendang cara diana amir, sedikit rumit tapi kalau dah biasa kejap je pakai. Tapi diri hazanis sendiri belum mencuba fesyen tudung macam ni. rasa tak confident je bila ubah style, lebih selesa berselendang biasa.:)

fesyen tudung diana amir juga sesuai digayakan bersama jubah. mungkin entri ini dapat membantu korang berfesyen "Fesyen jubah terkini hanya RM79 termasuk postage". Diharap tutorial dari youtube ini mampu membantu remaja untuk berfesyen. siapa peminat diana amir kat sini?:P
Now! hazanis suka dengan fesyen diana amir terkini. berpakaian lebih longgar dan bertudung labuh. ikon remaja muslimah terkini begitu juga dengan selebriti Heliza Helmi kan [Entri]. Jom tengok entri juga, mungkin dapat membantu "Cara Pakai Selendang".

Tiada ulasan:

Catat Ulasan