Nuffnang

Khamis, 11 Julai 2013

Liyana Jasmay - Google Blog Search

Liyana Jasmay - Google Blog Search


Bloggers Lepaking with Awal Ashaari dan <b>Liyana Jasmay</b>

Posted: 22 Jun 2013 07:00 AM PDT

Wee ~~ baru – baru nie YY dan beberapa orang Bloggers berpeluang lepaking dan borak – borak ngan Awal Ashaari dan Liyana Jasmay . Terima Kasih kepada Donovan dan Yukiko yang bagi invitaion nie pada YY. Semua nya kerana Samsung S4. Kalau korang nak tahu, Awal dan Liyana adalah Duta kepada Samsung S4.
So, bertempat di Delicious Dua Regency di Jalan Tun Razak, Lepas keje jer, YY terus ke situ sebab takut jem uolss. Sessi mula 6.30ptg. Kang kalau terhegeh - hegeh mahu malam baru sampai situ. Maklum ler x sure jalan, kang di tambah dengan kesesakan lalulintas mahu lewat .
Liyana Jasmay dan Awal Ashaari
Memula Awal ngan Liyana Share tentang kerjaya diorang dan hal personal sesikit. Memang best lah sebab diorang memang peramah. Tanya jer apa jer soklan, comfirm diorang jawab.
Kami saje Blogger yang Ada.
Then baru kita bercerita tentang Samsung S4 yang tengah malatop – malatop sekrang. YY nak citer banyak pun, kang korang blur plak. Apa kata korang layan video tentang beberapa kelebihan yang ada di Samsung S4 . Kalau korang tengok mesti teruja sama cam YY tau.
Camwhore with LJ yang sporting giler.
Paling YY suka bab Group Play. Menarik sangat. Citer banyak takde, meh layan video niee. Banyak sungguh kelebihan Samsung S4 yang korang boleh nampak dalam video nie. Sharing Is Caring kan.
Yang nie pulak KEEK YY bersmaa Awal dan LJ. Serius diorang memang sporting dan peramah.
P/S : Sape nak velanja YY Samsung S4 niee.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan