Nuffnang

Sabtu, 3 Ogos 2013

Jehan Miskin - Google Blog Search

Jehan Miskin - Google Blog Search


(5 GAMBAR)Pasangan Bahagia, <b>Jehan Miskin</b> Dan Julie Camelia |

Posted: 30 Jul 2013 09:43 PM PDT


Baru-baru ini, ketika menghadiri majlis berbuka puasa ChurpChurp di Restoran Bijan, Abang Nara terjumpa dengan Jehan Miskin. Jehan telah hadir dengan isterinya, Julie Camelia Rhee. Sempatlah Abang Nara berborak sepam dua dalam bahasa Korea dengan isteri Jehan.

jehan miskin

Isteri Jehan Miskin memang lemah lembut orangnya. Malu-malu tetapi peramah orangnya. Mungkin itu yang membuatkan Jehan jatuh cinta terhadapnya. Apa pun, kedua-dua pasangan ini memang nampak sangat secocok. Kalau tengok secara "live", memang wajah mereka seiras.

jehan miskin

Kepada Jehan dan Julie, selamat berpuasa dan berhari raya sebagai suami isteri buat pertama kali. Harap-harap nanti ada berita gembira mengenai kehadiran orang ketiga di dalam hidup anda. 3 lagi gambar pasangan bahagia ini dengan membaca artikel ini sepenuhnya.
okjom

P.S: Hebat sungguh promosi daripada OKjom ini. Diskaun sehingga 80% untuk barangan berjenama dan gadjet. Lagi menarik, cara pembelian ialah melalui sistem bidding. Kalau nasib anda baik, boleh beli gadjet harga RM2,000 dengan harga RM200 je. Menarik kan? Jom ke OKjom sekarang jugak.


jehan miskin
jehan miskin
jehan miskin

Baca Yang Ini Pulak:-


Tiada ulasan:

Catat Ulasan