Nuffnang

Sabtu, 5 Oktober 2013

Aaron Aziz - Google Blog Search

Aaron Aziz - Google Blog Search


Sakit Sendi Tengkuk, <b>Aaron Aziz</b> Terima 3 Suntikan Steroid |

Posted: 27 Sep 2013 01:00 AM PDT


Fuh~~ Abang Nara kalau lenguh leher pun dah rasa stress semacam. Inikan pula Aaron Aziz yang kena sakit sendi tengkuk sehingga menyebabkan lehernya senget. Tak boleh bayangkan betapa sakitnya. Nasib baik dapat cepat kesan menerusi imbasan Xray. Kalau lambat mesti lagi serius jadinya.

aaron aziz sakit

Abang Nara bukan doktor jadi tak faham langsung keputusan ujian Xray yang telah dikongsikan oleh Aaron Aziz menerusi akaun Instagramnya. Namun menurut isterinya, Aaron telah dibenarkan keluar daripada Hospital Prince Court selepas menerima 3 suntikan steroid di leher. Kata Diyana kepada Utusan Malaysia:-

Doktor telah memberi tiga suntikan steroid di bahagian lehernya dan memberitahu suntikan itu boleh bertahan selama sebulan. Sebab itu dia dibenarkan pulang ke rumah semalam. Memandangkan suntikan itu boleh bertahan sebulan, insya-Allah, bolehlah dia pergi Cape Town untuk program Fear Factor musim kedua. Memandangkan suntikan itu hanya bertahan selama sebulan, jadi selepas balik dari Cape Town nanti, dia perlu menjalani rawatan fisioterapi untuk susulan

aaron aziz sakit

Diharap Aaron Aziz dapat membahagikan kerjaya dan masa berehat secukupnya selepas ini. Kerja memang kena pulun, tapi badan biarlah kasi rehat betul-betul. Nanti tak pasal-pasal sakit pulak sampai susah nak kerja. Apa pun, sama-samalah kita doakan agar Aaron Aziz lekas sembuh dan selamat menjalani fisioterapi kelak.
bestbuyP.S: BestBuy-World kembali dengan promosi yang menarik dan barangan-barangan yang terbaru. Dapatkan barangan kosmetik berjenama pada harga yang rendah. Memang betul murah. Tak percaya? Jom layari www.my.bestbuy-world.com untuk pembelian segera. Jangan lupa untuk LIKE Facebook BestBuyWorldMalaysia untuk maklumat lanjut.

Baca Yang Ini Pulak:-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan