Nuffnang

Rabu, 30 Oktober 2013

Altimet - Google Blog Search

Altimet - Google Blog Search


Pretty Ugly feat. <b>Altimet</b> - No.1 Lirik dan Video - Lofa Lyrics - Blogger

Posted: 04 Sep 2013 01:25 AM PDT

Pretty Ugly feat. Altimet - No.1 Lirik dan Video

 Berdiri dengan megah
Bak laksamana Melaka
Semua akan ku tawan
Utara ke selatan
Ku daki Api-Api
Terus terbang ke JB
Kayuh di Teluk Kemang
Redah jem Jalan Ampang

Aku di Barcelona terasa bagai di Felda
Dan gadis-gadis Vegas tak secantik Pasir Mas
Jalan-jalan ke Paris fikir di Kuala Perlis
Bercuti ke Hawaii, Langkawi tetap di hati

Kaulah yang aku bangga ...
Tak akan aku lupa
Janji kau tak ku tinggal
Walau tinggi berkhayal
Ke New York, London, Tokyo
Kau tetap No.1

Aku di Barcelona terasa bagai di Felda
Dan gadis-gadis Vegas tak secantik Pasir Mas
Jalan-jalan ke Paris fikir di Kuala Perlis
Bercuti ke Hawaii, Langkawi tetap di hati

Kita saling bertengkar...
Itu perkara normal
Ingat lima perkara
Jangan sekali lupa
Ku tahu kau masih cinta
Impian kita sama
Pasti kau kan kembali
Bangunlah dari mimpi
Akan tetap aku pertahankan
Akan ku lindung walau terkorban ...

Kaulah tanah tumpah darahku

Tiada ulasan:

Catat Ulasan