Nuffnang

Jumaat, 11 Oktober 2013

Fizo Omar - Google Blog Search

Fizo Omar - Google Blog Search


Mawar Fareeda Sah Bakal Tunang <b>Fizo Omar</b> | - Beautifulnara

Posted: 14 Sep 2013 09:01 PM PDT


Agak terlambat Abang Nara kongsikan berita gembira ini. Kalau anda tidak pernah terlepas membaca BeautifulNara, baru-baru ini Abang Nara ada kongsikan informasi mengenai identiti bakal tunang Fizo Omar yang merupakan seorang model untuk tudung Fareeda. Informasi tersebut telah pun disahkan sendiri oleh ibunya menerusi Kosmo baru-baru ini.

mawar fareeda

Untuk makluman anda, nama penuh bakal tunang Fizo Omar ialah Mawar Abdul Karim. Ibunya, Faridah Zakaria adalah pengasas tudung Fareeda yang sangat popular di Malaysia. Keluarga Fizo Omar telah pun datang merisik pada 28 Ogos yang lalu. Kata ibu Mawar:-

Memang benar anak saya Mawar bakal mengikat tali pertunangan dengan pelakon Fizo Omar pada awal Oktober ini. Bagaimanapun buat masa ini saya masih belum boleh mengumumkan tarikh pertunangan itu.

fareeda

Memang Mawar dan Fizo adalah pasangan yang tampak sangat sesuai. Kedua-duanya sama cantik sama padan. Malah kedua-duanya pun bergiat aktif dalam perniagaan. Insya Allah apabila dah berkahwin nanti makin berkembanglah perniagaan mereka. Memang pilihan yang tepat. Tahniah Fizo dan Mawar!!!

Baca Yang Ini Pulak:-

Model Tudung Fareeda Bakal Tunang <b>Fizo Omar</b>? | - Beautifulnara

Posted: 11 Sep 2013 06:35 PM PDT


Fuh~~ Menarik sungguh informasi yang Abang Nara baca di Forum Cari ini. Tidak dapat dipastikan lagi kebenarannya, tetapi khabarnya bakal tunang Fizo Omar ialah model tudung Fareeda yang popular di seantero Malaysia. Gadis tersebut bernama Mawar dan baru berusia 23 tahun.

fareeda

Kalau betullah Mawar ini ialah bakal tunang Fizo, memang pandai Fizo cari orangnya. Dahlah cantik, muda, pandai business dan paling penting menutup aurat. Memang kena dengan ciri-ciri yang Fizo Omar cari selama ini. Nampak gayanya selepas ini makin seronoklah Fizo berbusiness sebab bakal isteri sekepala.

fareeda

Namun begitu, informasi ini masih tidak dapat disahkan kebenarannya. Masih di dalam fasa tekaan. Kalau betul, memang kedua-duanya sama cantik dan sama padan. Kalau tak betul, ada can la lelaki di luar sana mengorat si Mawar nie. Hehehe.

P.S: Nissan X-TRAIL serba baharu diperkenalkan

Baca Yang Ini Pulak:-

<b>Fizo Omar</b> Akui Bakal Bertunang, Bercinta Selepas Kahwin |

Posted: 10 Sep 2013 08:06 PM PDT


Episod percintaan yang gagal dengan Asmidar Jaafar tidak menghalang Fizo Omar untuk mencari cinta sejati untuk dirinya. Dalam diam, rupa-rupanya Fizo sudah menemui pengganti dan mengakui bakal bertunang tidak lama lagi. Nampaknya banyaklah hati gadis-gadis di luar sana yang remuk dengan perkhabaran ini.

fizo omar

Enggan mendedahan identiti pencuri hatinya, bakal tunang Fizo Omar hanya baru dikenali dan mereka berdua mengambil keputusan untuk bertunang selepas mendapat restu orang tua. Kata Fizo kepada Berita Harian:-

Dia masih solo dan muda daripada saya, dia juga bukan isteri atau tunang orang. Apabila keluarga sudah bersetuju, baiklah kami bertunang dan saya rasa, lebih elok kami bercinta selepas kahwin nanti.

Bagaimanapun saya tidak berani untuk cakap lebih-lebih, bimbang ia tak jadi. Saya kena jaga hati pihak sebelah sana juga, takut kenyataan saya keluarkan nanti menimbulkan ketidakpuasan hati mereka.

Saya juga tak kata nak bertunang bulan depan, cuma kalau dapat buat lagi cepat, lagi bagus. Siapa gerang orang itu, biarlah rahsia.

fizo

Restu dah dapat, hati dah terpaut, apa tunggu lagi kan? Tahniah kepada Fizo Omar atas keputusan untuk melangkah satu kaki ke alam perkahwinan. Semoga segala urusan akan dipermudahkan. Tak sabar rasanya nak melihat wanita manakah yang berjaya mencuri hati Fizo. Mesti sama cantik sama padan. Tak gitu?

P.S: MUGEN untuk Honda Jazz memang cantik!!!

Baca Yang Ini Pulak:-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan