Nuffnang

Khamis, 17 Oktober 2013

Mizz Nina - Google Blog Search

Mizz Nina - Google Blog Search

Mizz Nina - Google Blog Search


<b>Mizz Nina</b> Dan Noh Salleh Tunaikan Haji | - BeautifulNara

Posted: 14 Oct 2013 06:19 AM PDT


Di kala ini, kesemua jemaah haji sedang berada di Arafah untuk menunaikan salah satu rukun haji. Mizz Nina dan Noh Salleh adalah antara mereka yang bertuah mendapat jemputan Allah untuk menunaikan haji tahun ini. Pemergian mereka tidak digembar-gemburkan dan hanya diketahui menerusi suratkhabar Ahad lalu.

mizz nina noh hujan tunai haji

Selain daripada Mizz Nina dan Noh Hujan, antara personaliti lain yang turut mengerjakan haji tahun ini ialah Ustaz Azhar Idrus, Ustaz Haron Din dan Malek Noor. Sama-samalah kita doakan agar segala urusan mereka di sana dipermudahkan dan mendapat haji mabrur.

Baca Yang Ini Pulak:-

Noh Dan <b>Mizz Nina</b> Ke Tanah Suci - MyNewsHub

Posted: 13 Oct 2013 10:58 PM PDT


Sesuatu yang baik kami dengar mengenai pasangan penyanyi romantis, Noh Hujan dan Mizz Nina yang kini dikhabarkan sudah berada di Tanah Suci Makkah untuk menunaikan ibadah haji.

Memetik laporan Harian Metro, keberangkatan pasangan ini diketahui melalui sumber yang terserempak dengan mereka dan tidak dihebahkan sebelum ini atas dasar privasi.

Khabarnya lagi, mereka juga akan menjalani sedikit penggambaran mengenai pengalaman berada di Makkah.

Wah, memang sejuk hati mendengar berita sebegini. Tidak dinafikan semenjak berkahwin, pasangan ini agak rajin mengikuti kelas agama termasuklah kelas mempelajari bacaan Al-Quran.

Baguslah, dunia-dunia juga, bekalan akhirat pun kena ada.

Oleh: ELZA

Noh Dan Mizz Nina Ke Tanah Sucihttp://mynewshub.my/wp-content/uploads/2013/10/Noh-Dan-Mizz-Nina.jpghttp://mynewshub.my/wp-content/uploads/2013/10/Noh-Dan-Mizz-Nina-150x150.jpgMyNewsHub myArtisUtama,

Sesuatu yang baik kami dengar mengenai pasangan penyanyi romantis, Noh Hujan dan Mizz Nina yang kini dikhabarkan sudah berada di Tanah Suci Makkah untuk menunaikan ibadah haji. Memetik laporan Harian Metro, keberangkatan pasangan ini diketahui melalui sumber yang terserempak dengan mereka dan tidak dihebahkan sebelum ini atas dasar privasi. Khabarnya lagi,...

<p style="text-align: justify;">Sesuatu yang baik kami dengar mengenai pasangan penyanyi romantis, Noh Hujan dan Mizz Nina yang kini dikhabarkan sudah berada di Tanah Suci Makkah untuk menunaikan ibadah haji.</p> <p style="text-align: justify;">Memetik laporan Harian Metro, keberangkatan pasangan ini diketahui melalui sumber yang terserempak dengan mereka dan tidak dihebahkan sebelum ini atas dasar privasi.</p> <p style="text-align: justify;">Khabarnya lagi, mereka juga akan menjalani sedikit penggambaran mengenai pengalaman berada di Makkah.</p> <p style="text-align: justify;">Wah, memang sejuk hati mendengar berita sebegini. Tidak dinafikan semenjak berkahwin, pasangan ini agak rajin mengikuti kelas agama termasuklah kelas mempelajari bacaan Al-Quran.</p> <p style="text-align: justify;">Baguslah, dunia-dunia juga, bekalan akhirat pun kena ada.</p> <p style="text-align: justify;">Oleh: <strong>ELZA</strong></p>