Nuffnang

Sabtu, 30 November 2013

Wan Sharmila - Google Blog Search

Wan Sharmila - Google Blog Search


Gambar <b>Wan Sharmila</b> Dress Hitam Nampak Coli <b>...</b> - PingJe.org

Posted: 08 Jan 2013 12:03 AM PST

[unable to retrieve full-text content]Anugerah Juara Lagu yang ke -27 menampilkan artis-artis dengan fesyen masing-masing. Kali ini tumpuan diberikan kepada pelakon jelita yang membintangi Spy M, iaitu Wan Sharmila.

Gambar <b>Wan Sharmila</b> Bertudung Cantik - HasrulHassan

Posted: 06 Aug 2013 07:30 PM PDT

Wordless Wednesday - Setiap hari rabu semua blogger menerbitkan satu entri gambar tanpa meletakkan apa-apa keterangan untuk menjelaskan gambar tersebut. Terpulang pada pengunjung untuk buat intreprestasi dan komen mengenainya. Gambar yang hebat boleh menerangkan segalanya.

Kredit: FB Wan Sharmila

BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Wan Sharmila</b> - Google Blog Search

Posted: 12 Nov 2013 07:41 PM PST

Wan Sharmila - Google Blog Search

<b>Wan Sharmila</b> Enggan Dedah Identiti Kekasih - MyNewsHub

Posted: 07 Oct 2013 11:58 PM PDT


Aktres janda, Wan Sharmila mengakui sedang bahagia melayari bahtera cinta dengan kekasihnya namun dia enggan mendedahkan siapakah gerangan jejaka yang bertakhta di hatinya kini.

Sebaliknya, dia hanya menyatakan pangkal nama lelaki itu sebagai D.

"Memang saya akui, saya kini sudah bertemu kekasih hati dan saya tidak ining bercerita lebih tentang dirinya. Namun, semuanya belum lagi ditetapkan dan kami masih lagi dalam proses perkenalan," katanya memetik kenyataan sebuah akhbar, hari ini.

Wan Sharmila juga enggan kisah peribadinya menjadi tumpuan sebaliknya hanya mahukan kerjaya seninya menjadi perhatian peminat di luar sana.

Menyentuh mengenai perkembangan seninya, Wan Sharmila kini sedang sibuk mengendalikan sebuah program berkonsepkan permainan (gameshow), Seiring Sejalan yang dihoskannya bersama pelakon Fizz Fairuz.

Oleh: AUDREY LEE

Wan Sharmila Enggan Dedah Identiti Kekasihhttp://mynewshub.my/wp-content/uploads/2013/10/Wan-Sharmila.jpghttp://mynewshub.my/wp-content/uploads/2013/10/Wan-Sharmila-150x150.jpgMyNewsHub myArtisTerkiniusquare,

Aktres janda, Wan Sharmila mengakui sedang bahagia melayari bahtera cinta dengan kekasihnya namun dia enggan mendedahkan siapakah gerangan jejaka yang bertakhta di hatinya kini. Sebaliknya, dia hanya menyatakan pangkal nama lelaki itu sebagai D. 'Memang saya akui, saya kini sudah bertemu kekasih hati dan saya tidak ining bercerita lebih tentang dirinya....

<p style="text-align: justify;">Aktres janda, Wan Sharmila mengakui sedang bahagia melayari bahtera cinta dengan kekasihnya namun dia enggan mendedahkan siapakah gerangan jejaka yang bertakhta di hatinya kini.</p> <p style="text-align: justify;">Sebaliknya, dia hanya menyatakan pangkal nama lelaki itu sebagai D.</p> <p style="text-align: justify;">"Memang saya akui, saya kini sudah bertemu kekasih hati dan saya tidak ining bercerita lebih tentang dirinya. Namun, semuanya belum lagi ditetapkan dan kami masih lagi dalam proses perkenalan," katanya memetik kenyataan sebuah akhbar, hari ini.</p> <p style="text-align: justify;">Wan Sharmila juga enggan kisah peribadinya menjadi tumpuan sebaliknya hanya mahukan kerjaya seninya menjadi perhatian peminat di luar sana.</p> <p style="text-align: justify;">Menyentuh mengenai perkembangan seninya, Wan Sharmila kini sedang sibuk mengendalikan sebuah program berkonsepkan permainan (gameshow), Seiring Sejalan yang dihoskannya bersama pelakon Fizz Fairuz.</p> <p style="text-align: justify;">Oleh: <strong>AUDREY LEE</strong></p>

3 ulasan:

  1. I want you to thank for your time of this wonderful read 야동비즈

    BalasPadam
  2. Great Information sharing .. I am very happy to read this article .. thanks for giving us go through info. Fantastic nice. I appreciate this post. 한국야동

    BalasPadam
  3. I like this site because so much useful stuff on here. Enjoyed reading through this, very good thankyou . 중국야동넷

    BalasPadam