Nuffnang

Khamis, 12 Disember 2013

Fasha Sandha - Google Blog Search

Fasha Sandha - Google Blog Search


Foto: <b>Fasha Sandha</b> Bawa Rayfal & Rayqal Bercuti | Portal Hiburan <b>...</b>

Posted: 18 Nov 2013 07:27 PM PST

Foto: Fasha Sandha Bawa Rayfal & Rayqal Bercuti

Bagi yang sering mengikuti perkembangan Fasha Sandha di laman Instagram, pasti anda dapat melihat hubungan akrab antara anak Fasha dan Nora Danish.

Malah, Rayqal atau nama sebenarnya Putra Rayqal Ramli sering sahaja menemani Rayfal dan menghabiskan masa bersama keluarga Fasha jika tidak bersama ibunya.

Dan malam tadi, Fasha ada berkongsi beberapa keping foto percutiannya bersama suami, anak-anak dan keluarganya di Singapura.

Walaupun ini bukan pertama kali Fasha membawa Rayqal bercuti bersama, namun OHBULAN! tertarik dengan kemesraan yang terjalin antara mereka.

Kelihatannya seperti tiada jurang langsung antara anak-beranak tiri ini apabila melihat Rayqal memeluk kaki Fasha sambil bergambar.

Foto: Fasha Sandha Bawa Rayfal & Rayqal Bercuti

Foto: Fasha Sandha Bawa Rayfal & Rayqal Bercuti

Malah, dalam foto yang sama juga Fasha memeluk Rayqal seperti anak kandungnya sendiri, manakala Rayfal dikendong di sebelah kirinya.

OHBULAN! pasti ramai peminat Fasha dan Nora Danish yang gembira melihat kebahagiaan keluarga ini. Tidak mustahil jika satu hari nanti, Nora dan Fasha akan bercuti bersama pula. Mana tahu, kan?

Kredit foto: Instagram Fasha Sandha

(6 GAMBAR)<b>Fasha Sandha</b> Sekeluarga Bercuti Di Singapura |

Posted: 19 Nov 2013 04:48 PM PST


Sekali sekala bercuti untuk menghilangkan penat badan sememangnya diperlukan oleh setiap makhluk yang bergelar manusia. Kadang-kadang kita ini bekerja sampai tak ingat nak berehat. Itu yang badan tua sebelum masanya. Abang Nara suka melihat gambar Fasha Sandha sekeluarga yang telah pun pergi berjalan-jalan ke Singapura baru-baru ini.

fasha sandha bercuti

Turut sama dalam percutian ini ialah Rayqal, anak hasil perkahwinan Jejai dengan Nora Danish sebelum ini. Rayqal ternyata gembira dapat menghabiskan masa bersama adiknya. Semoga ikatan kekeluargaan antara mereka semua akan bertambah kukuh. Mana tahu lepas ini Rayfal pula yang dapat adik. Hehehe.

fasha sandha bercuti

Lagi beberapa keping gambar Fasha Sandha sekeluarga bercuti di Singapura dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Kredit gambar Instagram Fasha Sandha.


fasha sandha bercuti
fasha sandha bercuti
fasha sandha bercuti
fasha sandha bercuti

Baca Yang Ini Pulak:-

<b>Fasha Sandha</b> bersama keluarga & Putra Rayqal bercuti di USS (5 <b>...</b>

Posted: 26 Nov 2013 05:30 PM PST

Entah mengapa sejak 5 hari lepas Fasha Sandha dan suami, Rizal Ashram (Jejai) membuat keputusan mem'private'kan Insta masing-masing. Namun, gambar terakhir yang dapat kami lihat ialah percutian Fasha Sandha dan keluarga bersama Putra Rayqal ke Universal Studio, Singapore. Gambar penuh selepas ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan