Nuffnang

Khamis, 12 Disember 2013

Stacy af - Google Blog Search

Stacy af - Google Blog Search


<b>Stacy AF</b> Peluk Islam? - NescafeAis.Com

Posted: 23 Aug 2013 10:41 PM PDT

August 24th, 2013 .
.
.
.
.
ff

Semalam, kecoh dengan berita yang melibatkan penyanyi lagu Kasanova iaitu Stacy yang juara Akademi Fantasia musim ke-6 telah memeluk agama Islam dan bertukar nama kepada Nur Aisyah Rabiah.

Lebih mengejutkan lagi, difahamkan Stacy telah pun memeluk agama Islam kerana keakrabannya bersama penyanyi lagu Inilah Cinta, Akim. Namun, setelah disiasat, rupa-rupanya Stacy yang dimaksudkan itu bukanlah Stacy yang lahir daripada program AF6.

Sebaliknya, Stacy yang dikatakan masuk Islam itu adalah Stacy yang nama sebenarnya ialah Stelly. Nama sebenar Stacy AF6 ialah Stracy Angie Anam.Gambar sebenar juga bukanlah gambar Stacy AF seperti yang dihebohkan.

GAMBAR DAN ULASAN SEBENAR

ggg

"Allahuakbar, sudah Islam Stacy (Stelly), kini namanya Nur Aisyah Rabiah, sebagai insan ke-216 memeluk Islam sepanjang misi dakwah ini. Beliau dipimpin syahadah oleh Nur FarHana Ambiang sebentar tadi di Keningau.

Nur Aisyah tertarik memeluk Islam apabila sering melihat abangnya, Muhammad Amin (Andrea) solat. Muhammad Amin memeluk Islam Januari lalu. Alhamdulillah.

.  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan