Nuffnang

Jumaat, 27 Disember 2013

Nora Danish - Google Blog Search

Nora Danish - Google Blog Search


<b>NORA DANISH</b> DIKECAM PEMINAT GARA-GARA VIDEO <b>...</b>

Posted: 25 Dec 2013 08:58 PM PST

Kenapa peminat kecam Nora Danish? Apa yang dilakukannya? Kenapa pula salahkan Fasha Sandha? Ops, nampaknya isu ini berkaitan dengan video yang di muat naik oleh Fasha menerusi laman Instagram miliknya iaitu @fashasandha.

" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })();

Video berkenaan memaparkan visual Fasha dan aktres Nora Danish sedang bermain permainan lari dalam guni pada majlis hari jadi anak saudara Rizal Ashram Ramli atau Jejai. Bagaimanapun, video yang dimuat naik Fasha itu menimbulkan kontroversi dan mendapat kritikan hebat daripada pengikut-pengikut Instagram Fasha apabila terdapat visual Nora menarik seorang kanak-kanak berusia dua tahun dikenali sebagai Dre sebelum meninggalkannya dalam keadaan hampir terjatuh. Dre merupakan anak tunggal lelaki yang kini akrab dengan Nora dikenali sebagai Nedim.

Banyak yang mengeji dan mengkritik perbuatan Nora itu. Pada masa sama, ada juga peminat Nora yang mempertikaikan motif Fasha memuat naik video berkenaan.

Menerusi laporan Kosmo!, Fasha telah memberikan penjelasan mengenai video berkenaan. Fasha juga menjelaskan motif dia memuat naik video tersebut. Menerusi kenyataannya, Fasha tiada niat untuk memburukkan sesiapa dan dia juga telah membuang video itu serta tidak mahu memanjangkan cerita berkenaan.

fasha sandha dan nora danish

"Komen-komen tersebut tidak menyakitkan hati saya, sebaliknya menyakitkan hati pihak di sebelah sana (pihak Nora). Orang tidak kutuk saya tetapi kutuk dia. Bagaimanapun, saya sudah buang video berkenaan daripada Instagram saya. Pada saya tiada apa yang salah dengan video berkenaan. Ia cuma permainan ketika sambutan hari jadi di rumah mertua. Sebab saya mahu melindungi dia (Nora), jadi saya mengambil keputusan memadamkan video berkenaan. Saya buang sebab mahu melindungi dia. Maaf, kalau boleh saya tidak mahu memanjangkan perkara ini sebab hubu- ngan kami sudah baik. Lagipun, bukan saya yang muat naik video berkenaan, sebaliknya pengurus saya." – Fasha Sandha (Kosmo!)

p/s: Selesai. Harap tidak timbul lagi salah faham berkaitan isu ini. Jangan pula peminat jadi batu api kepada hubungan Fasha Sandha dan Nora Danish…

Tags: , , , , , ,

Category: HIBURAN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan