Nuffnang

Khamis, 9 Januari 2014

Dayang Nurfaizah - Google Blog Search

Dayang Nurfaizah - Google Blog Search


<b>Dayang Nurfaizah</b> Di Pintu Syurga (OST Ariana Rose) | Budak <b>...</b>

Posted: 06 Jan 2014 04:54 PM PST

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Dan salam sejahtera!

Semalam masa aku tengah mandi sebelum Maghrib, aku terdengar lagu tema daripada sebuah drama kat tv. Suara penyanyi macam kenal je? Lagu pulak? 90-an sangat! Tapi apasal macam sedap je? Dah aku pun membesar sekitar tahun 90-an. So, lagu-lagu jenis macam tu memang dekat di hati sikit. Lepas dapat tahu lagu tu daripada drama Ariana Rose, aku terus google lagu tema dia. Penyanyi? Dayang Nurfaizah. Lagu? Di Pintu Syurga. Siapa komposer lagu ni ek? Tak tahu pulak aku! Tapi kalau dengar lagu dia, lagu dia macam lagu-lagu Julfekar je.
Lirik Lagu Dayang Nurfaizah Di Pintu Syurga (OST Ariana Rose)
Walau sedetik rindu mencengkam
potpetpotpet: Nampak tak lirik lagu ni? Makcik-makcik sangat. Adeh.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan