Nuffnang

Khamis, 9 Januari 2014

Neelofa - Google Blog Search

Neelofa - Google Blog Search


<b>Neelofa</b> Tunjuk Bukti Sangkal Dakwaan Khalwat Dengan VVIP |

Posted: 06 Jan 2014 05:23 AM PST


Walaupun sudah membuat penafian mengenai dakwaan khalwat dengan VVIP yang dilontarkan terhadapnya baru-baru ini,  nampak gayanya masih ada tuduhan terus dilemparkan kepada Neelofa. Memang sukar untuk membuatkan orang percaya kepada kita dengan hanya kata-kata. Oleh kerana itu, Neelofa menerusi akaun Instagramnya telah pun menunjukkan bukti untuk memuaskan hati semua pihak.

neelofa tunjuk bukti khalwat

Bukti yang dipamerkan ialah tak lain tak bukan pembelian tiket kapal terbangnnya ke Amerika Syarikat. Kalau anda tidak tahu, Neelofa ke sana untuk menyambung pelajarannya. Neelofa turut membuat sedikit penerangan kepada mereka yang terus menerus memfitnahnya:-

Untuk mereka yang menganggap yang kononnya sy "LARI" selepas dituduh dgn fitnah kes khalwat pada 26th Dec 2013. Ini adalah receipt sy yang tertera ISSUE DATE: 18Dec2013 TIME: 12.37pm Dan sekali lagi, kalau betul saya terlibat dgn tuduhan yg tak masuk akal itu, pastinya sy tidak dapat ke luar negara dan harus ditahan utk selesaikan kes tersebut. Bagi mereka yg memang mengikuti perjalanan kerjaya sy, cerita tentang sy mengambil short course in acting di New York Film Academy – LA campus dah mula keluar dari bulan October.

neelofa tunjuk bukti khalwat

Kalau ada yang tidak puas hati lagi selepas penerangan dan penunjukkan bukti ini, Abang Nara tak tahulah nak cakap apa. Kalau tak puas hati sangat, korang pergilah periksa sendiri kat JAIS. Kesian kat Neelofa. Dah lah stress nak study, bertambah stress tak habis-habis dituduh khalwat. Buat Neelofa, bertabahlah. Semoga perkara ini tidak menganggu pembelajaran anda.

Baca Yang Ini Pulak:-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan