Nuffnang

Isnin, 6 Januari 2014

Farid Kamil - Google Blog Search

Farid Kamil - Google Blog Search


Anak Diana Danielle Lebih Mirip <b>Farid Kamil</b>? | Portal Hiburan <b>...</b>

Posted: 22 Dec 2013 04:00 PM PST

Anak Diana Danielle Lebih Mirip Farid Kamil?

Seperti yang peminat-peminat di luar sana ketahui, pasangan selebriti ini memang amat sukar untuk berkongsi wajah anak sulung mereka di laman sosial mahupun media cetak. Malah nama sebenarnya juga masih belum diumumkan.

Khabarnya Farid dan Diana terikat dengan perjanjian bersama sebuah stesen televisyen swasta yang berhasrat untuk menyiarkan majlis akikah si kecil itu nanti secara eksklusif.

Namun pada hari Sabtu lepas, Farid telah memuat naik foto mereka sekeluarga dan menyerlahkan wajah bayi yang dikenali sebagai Muhammad itu dengan jelas.

Anak Diana Danielle Lebih Mirip Farid Kamil?

Walapun peminat pernah didedahkan dengan wajah anaknya itu di awal kelahiran, tetapi perkongsian kali ini lebih bermakna kerana kecomelannya semakin terserlah.

Ramai pengikut Farid di laman Instagram melahirkan rasa gembira dan teruja untuk melihat lebih banyak foto wajah anaknya itu di masa akan datang.

Anak Diana Danielle Lebih Mirip Farid Kamil?

Apa yang pasti, wajah Muhammad lebih mirip bapanya terutama di bahagian mata. Perkara itu turut diakui oleh peminat-peminat Farid sewaktu mereka meninggalkan komen pada foto tersebut.

Tetapi jika diamati, ada juga iras seakan anak mat salleh pada wajah Muhammad, barangkali genetik Diana masih kuat mengalir dalam darah Muhammad.

Mungkinkah selepas ini Farid dan Diana akan bersikap lebih terbuka dalam hal anaknya? Apapun sama-samalah kita menantikan tayangan majlis akikah seperti yang digembar-gemburkan oleh Farid sebelum ini.

Kredit foto: Instagram Farid Kamil

Foto: Wajah Penuh Anak Diana & <b>Farid Kamil</b>, Comel! | Portal <b>...</b>

Posted: 05 Jan 2014 08:44 PM PST

Foto: Wajah Penuh Anak Diana & Farid Kamil, Comel!

Baru-baru ini pengarah terkenal Malaysia, David Teo telah memuat naik gambar anak kesayangan pasangan suami isteri selebriti popular, Farid Kamil dan juga Diana Danielle di akaun Instagram miliknya.

Menerusi gambar tersebut, anak yang diberi nama Muhammad itu kelihatan mesra didukung oleh Farid Kamil.

Foto: Wajah Penuh Anak Diana & Farid Kamil, Comel!

Anak beranak mesra bergambar bersama

Menurut Diana, nama Muhammad telah dipilih oleh ibu mertuanya sendiri selepas dia sekeluarga pulang ke Malaysia beberapa hari sebelum sambutan perayaan hari raya yang lalu.

"Nama anak saya Muhammad, mudah dan senang tapi kami panggil dia Sayang sahaja" – Diana, dipetik dari mStar Online.

Foto: Wajah Penuh Anak Diana & Farid Kamil, Comel!

David Teo kelihatan sedang bergurau senda dengan Muhammad.

Diana kini dikatakan sedang menjalani tempoh berpantang di kampung halaman suaminya di Kedah. Selesai tempoh berpantang, dia akan menjalani latihan praktikal di Malaysia.

Untuk pengetahuan semua, Diana merupakan penuntut di National Institute of Dramatic Art (NIDA), Australia.

Sumber: Instagram Diana Danielle dan David Teo.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan