Nuffnang

Isnin, 13 Januari 2014

Lisdawati - Google Blog Search

Lisdawati - Google Blog Search


<b>Lisdawati</b> Tetap Menawan Walau Sedang Hamil 4 Bulan | Oh! Artis

Posted: 27 Dec 2013 01:10 AM PST

Nama Lisdawati tidak perlu diperkenalkan lagi dalam dunia hiburan tanahair Melihat tubuh badan yang ramping dan menawan sudah pasti ramai yang tidak menyangka bahawa pelakon ini sedang hamil anak ketiganya yang sudah mencapai 4 bulan.

Menurut Lisdawati atau lebih mesra dengan panggilan Lisda, dia mengalami alahan yang teruk untuk kehamilan kali ini dan memiliki fasa turun naik emosi yang tidak menentu.

"Saya alami alahan yang agak teruk kali ini, makan agak memilih dan makanan yang saya makan mesti masih panas. Saya juga agak 'moody' tetapi saya cuba kawal kerana masih bekerja dan sibuk dengan tugasan harian"

Walaupun sedang hamil, Lisdawati tetap meneruskan karier lakonan beliau & berkata tidak sukar untuk sembunyikan perut kerana memakai tudung dan baju yang longgar.

"Walaupun sayanghamil empat bulan kini, saya tidak ada masalah untuk berlakon dan sorokkan perut kerana bila bertudung, baju lebih longgar, jadi tak nampak sangat," tambahnya.

Alhamdulillah dah selamat sampai pun Al-Quran digital yang kami order tempohari. Quran digital ni kami beli dari seorang hamba ALLAH di Facebook selepas puas mencari. Apa yang menarik, harganya cuma RM250 sahaja, jauh lebih murah dari harga yang pernah kami beli sebelum ini di tempat lain. Penghantaran percuma dan hanya ambil 1 hari waktu bekerja sahaja.

Jika berminat, boleh call/sms 0136997926 dan berbicara dengan penjual tu sendiri ya? Servis yang sangat baik dan amat kami sarankan.

Sekadar berkongsi tentang apa yang ada dalam set Al-Quran Digital ini ialah;

1. Quran 30 Juzuk
2. Pen pengimbas ayat
3. Muqaddam
4. Kamus Dwibahasa
5. Sahih Muslim
6. Kad pelbagai surah
7. Panduan solat
8. Buku doa harian
9. Warranty card 1 tahun
10. Charger
11. Earphone
12. Kotak Bricase yang eksklusif

Sesuai sangat untuk bacaan sendiri atau hadiah kepada insan tersayang untuk lebih mendalami bacaan Al-Quran kerana pen pengimbas ayat yang disertakan boleh memberitahu kita tentang bacaan yang lebih betul termasuklah tajwid yang tak boleh dipandang remeh. Moga bermanfaat.

Pelakon cantik ini sudahpun mempunyai dua orang cahaya mata hasil perkongsian hidup dengan pelakon Fauzi Nawawi yang dibina sejak tahun 2007 iaitu Nur Aina Farhana dan Nur Aina Fazneesya.


OHMEDIA: TAHNIAH BUAT LISDA DAN FAUZI. ALLAH TELAH LIMPAHKAN REZEKI.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan