Nuffnang

Jumaat, 7 Februari 2014

Altimet - Google Blog Search

Altimet - Google Blog Search


<b>Altimet</b> Bakal Hangatkan Karnival Karangkraf! | Portal Hiburan <b>...</b>

Posted: 06 Feb 2014 08:52 PM PST

Altimet Bakal Hangatkan Karnival Karangkraf!

Bekas pemenang tempat ketiga Anugerah Juara Lagu ke-28, Altimet bakal menghangatkan lagi Karnival Karangkraf yang bakal berlangsung pada 7 hingga 9 Februari ini.

Karnival yang dijangka meriah dengan kehadiran artis ternama tanah air itu turut mengundang Altimet, Ila Damiaa seorang penyanyi baru yang sedang popular dengan lagu 'No More', SonaOne.

Selain daripada itu, karnival ini menawarkan pelbagai aktiviti serta tawaran menarik seperti diskaun sehingga 80 peratus untuk pembelian novel, buku dan majalah.

Altimet Bakal Hangatkan Karnival Karangkraf!

Karnival Karangkraf 2014 bertempat di tempat letak kereta bangunan Karangkraf Seksyen 15, Shah Alam, bermula hari ini seawal 9 pagi hingga 7 malam.

Menariknya, berbeza dari tahun lepas, Karnival Karangkraf kali ini menampilkan tema Safari dan menyediakan pelbagai aktiviti menarik tidak hanya tertumpu kepada orang dewasa bahkan buat si cilik yang hadir.

Selain itu, anda yang mempunyai bakat dalam peragaan, bolehlah mencuba aktiviti Stylo Live Casting Hijabista, selain turut berpeluang mendapat hadiah bagi peraduan Teka dan Menang serta cabutan bertuah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan