Nuffnang

Rabu, 12 Februari 2014

Gambit Saifullah - Google Blog Search

Gambit Saifullah - Google Blog Search


<b>Gambit Saifullah</b> Nafi Kurang Ajar - Hye Bro..!!!

Posted: 01 Sep 2013 08:00 AM PDT

Gambit Saifullah
Ada khabar angin yang mengatakan bahawa Gambit Saifullah telah buat kecoh di pejabat pengurusan kondominium yang didiaminya.

Menurut maklumat tersebut, Gambit dikatakan bersikap kurang ajar meredah masuk ke pejabat berkenaan untuk meminta kad akses masuk ke semua blok perumahan itu.

Apabila permintaannya ditolak pihak bertugas, dia mengamuk. Kejadian itu disaksikan beberapa penghuni yang turut ada dalam pejabat itu. Lagaknya macam samseng apabila duduk atas meja walaupun disediakan kerusi.

Beliau dikatakan menunjuk tanda protes dengan menolak pintu dengan kaki ketika keluar dari pejabat itu. Semua yang ada dalam pejabat terkejut dengan perlakuan kurang ajar beliau.

Apapun kemungkinannya, lagaknya memang mengundang tanggapan yang kurang baik.

Bagaimanapun beliau menafikannya ketika dihubungi oleh seorang wartawan hiburan ingin mendapatkan pengesahan tentang eksiden ini.

Dari kenyataan Gambit sendiri,

Memang betul dia ke pejabat pengurusan kondominium itu, tetapi bukan seperti apa yang dinyatakan dalam khabar angin. Malah, tidak ada insiden dia duduk di atas meja atau buka pintu dengan kaki.

Bagi beliau, semua itu karut dan dia tidak tahu apa motif mereka yang menyebarkan cerita hingga fakta sebenar diputar-belit menampakkan dia yang bersalah.

Jelas Gambit, dia ke pejabat itu kerana kad aksesnya rosak dan sememangnya kad itu boleh akses ke semua blok kediaman itu. Suasana ketika itu memang panas kerana kakitangan bertugas berkasar dengannya.

Rasa tidak wajar diperlakukan begitu, dia pun mendesak dan mungkin kerana itu orang yang tidak tahu hujung pangkal cerita sebenar, nampak seolah- olah dia kurang ajar.

Dia hairan bagaimana boleh timbul 'nasi tambah' kononnya dia duduk atas meja dan tolak pintu dengan kaki, sedangkan dua perkara itu tidak berlaku. Ketika kejadian, pengurusnya pun ada sama.

Sumber : MyMetro

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan Komen Anda

Komen

Powered by Facebook Comments

Kereta <b>Gambit Saifullah</b> Langgar Tembok? | Portal Hiburan <b>...</b>

Posted: 10 Jun 2013 12:39 AM PDT

Kereta Gambit Saifullah Langgar Tembok?

Pelakon yang penuh kontroversi, Gambit Saifullah sejak kebelakangan ni agak menyepi selepas penampilannya di dalam rancangan realtiti TV Fear Factor mendapat banyak kritikan kerana bermulut celupar.

Gambit yang sebelum ini pernah membintangi filem Karipap-karipap Cinta juga dilihat semakin jarang berlakon dalam mana-mana drama mahupun layar perak.

Namun lewat malam tadi, OHBULAN! ada menerima 5 keping gambar menunjukkan Gambit Saifullah yang dipercayai terlibat dalam sebuah kemalangan kecil.

Kereta Gambit Saifullah Langgar Tembok?

Keadaan kereta yang terbabas

Dalam kejadian itu, terdapat sebuah kereta berwarna putih terbabas hingga memasuki kawasan kaki lima jalan. Namun setakat ini masih belum dapat dipastikan sama ada Gambit adalah pemandu kereta itu.

Kereta Gambit Saifullah Langgar Tembok?

Kemalangan berlaku di hadapan kondominium Casa Tropicana

OHBULAN! telah cuba menghubungi Gambit bagi mendapatkan penjelasan namun tiada respon. Bagaimanapun melalui gambar dibawah, Gambit kelihatan baik dan dipercayai tidak mengalami kecederaan.

Kereta Gambit Saifullah Langgar Tembok?

Betul ke Gambit terlibat dalam kemalangan jalan raya atau itu cuma sekadar gimik krew produksi untuk tujuan penggambaran?

Kalau betullah kemalangan ini cuma gimik, OHBULAN! pasti ramai peminat tak sabar nak menantikan kemunculan semula Gambit yang lama menghilang ni.

Kereta Gambit Saifullah Langgar Tembok?

Gambit dan beberapa orang lagi sewaktu kejadian

Kereta Gambit Saifullah Langgar Tembok?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan