Nuffnang

Rabu, 12 Februari 2014

Nashrin - Google Blog Search

Nashrin - Google Blog Search


<b>Nashrin</b> Azmi dan Nur Dhabitah Sabri berkawan rapat? | MGnews

Posted: 26 Jan 2014 08:46 AM PST

24 Januari 2014 —– 

photo 3

Nashrin Azmi (kiri) dan Nur Dhabi Sabri (kanan) dikatakan sedang berkawan rapat buat masa sekarang. Malah, ramai yang sering melontarkan soalan kepada Nashrin berkenaan hubungan mereka. Mereka berdua datang daripada bidang yang lain- lain. Nashrin melibatkan diri dalam industri lakonan manakala Dhabitah pula berada di dalam pasukan penerjun negara. Ramai yang tertanya-tanya bagaimana boleh mereka saling mengenali sedangkan mereka datang dari bidang yang berbeza.

Seperti yang kita tahu, Dhabitah merupakan penerjun termuda yang memenangi pingat emas bagi negara kita di sukan sea 2013 yang berlangsung di Myanmar beberapa bulan lepas. "Secara kebetulan dan tidak sengaja, kami terserempak di KLIA selepas skuad negara tiba daripada Myanmar. Pada masa itu, saya berjumpa dengan bita (Dhabitah Sabri) sementara dia menunggu skuad negara yang lain ditemu-ramah dan kami sempat berbual-bual", kata Nashrin apabila ditanya oleh pihak kami beberapa hari lepas semasa kami berborak-borak kosong.

Walaubagaimanapun, Nashrin tetap menafikan hubungunnya dengan Dhabitah walaupun ramai yang menyangka bahawa mereka lebih daripada kawan rapat. "Perjalanan kami masih jauh, dia sibuk dengan karier dia dan saya sibuk dengan karier saya. Saya pun tidak mahu mengganggu konsentrasi dan fokus bita. Kami lebih selesa berkawan", kata Nashrin.

SnapCrab_NoName_2014-1-27_0-24-11_No-00Baru-baru ini, ada yang mengatakan Nashrin ke Pusat Akuatik Bukit Jalil untuk menemani Dhabitah menjalani latihan. Apabila ditanya, Nashrin menafikan sama sekali dan tidak memberikan sebarang komen. Buat masa sekarang, kami belum sempat menemubual Dhabitah Sabri disebabkan oleh jadualnya yang padat.

Walaubagaimanapun, mereka harus dipuji kerana tidak mencari publisiti dan memperbesarkan isu ini. Mereka juga tidak memuat-naik gambar mereka bersama ke mana-mana laman sosial.

Sekian laporan,

Zira Hazir                                                                                                                                             ziraahazir@mgnews.com                                                                                                                  03-78400250

Melody cafe blog: <b>Nashrin</b> - Fobia cinta

Posted: 03 Jan 2014 07:28 PM PST

Nashrin - Fobia cinta

Pijakan kaki bagai tak terasa
Setiap kali lihat kau tersenyum mesra
Tapi hati masih tak berani lagi
Menghampiri
Denyutan jantung aku tergendala
Kerana hati aku berkata-kata
Jangan terkena untuk kali kedua
Kan sengsara

Chorus
Bukan aku tak sudi bersama
Cuma diri tak sanggup terluka
Dulu terlalu percaya
Tak sangka aku mangsa
Fobia cinta
Kini kau datang tawarkan segala
Bulan dan bintang seluruh angkasa


Namun aku masih ragu-ragu jua
Tak terima

Ulang Chorus

Entah bila
Akan dapat percaya semula
Oh manusia yang kata
Cintai mereka
Adakah aku fobia cinta

Ulang Chorus

Denyutan jantung aku tergendala


Tiada ulasan:

Catat Ulasan