Nuffnang

Jumaat, 7 Mac 2014

Jamal Abdillah - Google Blog Search

Jamal Abdillah - Google Blog Search


<b>Jamal Abdillah</b>, 55, Dikejar Wanita Gila Harta | Portal Hiburan <b>...</b>

Posted: 19 Feb 2014 04:00 PM PST

'+ '

Subject:
Visit this site http://www.ohbulan.com

'+ '

Message:
Hi, this may be intersting you: \"Jamal Abdillah, 55, Dikejar Wanita Gila Harta\"! This is the link: http://www.ohbulan.com/jamal-abdillah-55-dikejar-wanita-gila-harta/

'+ '', buttons: [ jQuery.extend({}, vex.dialog.buttons.YES, { text: 'Send' }), jQuery.extend({}, vex.dialog.buttons.NO, { text: 'Cancel' }) ], callback: function (data) { if (data.emailfrom && typeof(data.emailfrom) != "undefined") { essb_sendmail_ajax(data.emailfrom, data.emailto); } } }); }); }); function essb_sendmail_ajax(emailfrom, emailto) { //alert(emailfrom + "|" + emailto); var get_address = "http://www.ohbulan.com/wp-content/plugins/easy-social-share-buttons/public/essb-mail.php?from="+emailfrom+"&to="+emailto+"&t=Jamal+Abdillah%2C+55%2C+Dikejar+Wanita+Gila+Harta&u=http%3A%2F%2Fwww.ohbulan.com&p=http%3A%2F%2Fwww.ohbulan.com%2Fjamal-abdillah-55-dikejar-wanita-gila-harta%2F"; //alert(get_address); jQuery.getJSON(get_address) .done(function(data){ alert(data.message); }); }

Isu & Kontroversi

Jamal Abdillah, 55, Dikejar Wanita Gila Harta

Raja Pop Malaysia yang pernah popular dengan lagu 'Azura', 'Sandarkan Pada Kenangan' dan 'Kekasih Awal Dan Akhir' pada era 80 an dulu, kini menjadi kegilaan ramai wanita.

Namanya pernah dikaitkan bercinta dengan seorang artis baru, namun, penyanyi lagenda ini tidak pernah sesekali melatah, malah menepis segala tohmahan dengan tenang.

Walaupun pernah gagal dalam tiga perkahwinan lalu, dia akui dirinya pernah didekati oleh beberapa wanita yang berniat tidak baik terhadap dirinya.

Jamal Abdillah, 55, Dikejar Wanita Gila Harta

"Ada lebih tujuh atau lapan orang yang ingin mengenali saya hanya dengan niat yang tidak baik. Sekilas ikan di air saya sudah tahu tujuan mereka.

Bagi saya, mereka hanya ingin mengenali saya kerana nama, pangkat Datuk dan wang semata-mata. Tetapi, jujur saya katakan, mereka bukan dalam kalangan artis."

Apabila ditanya mengapa dia masih bujang hingga kini, Jamal berkata dirinya masih berhati-hati untuk membicarakan soal hati dan perasaan.

"Saya akui lebih berhati-hati kerana tak mahu kehidupan kecundang dan tak mahu menyakiti hati sesiapa lagi. Sudah cukup pengalaman yang ada, sekarang saya hanya ingin menjaga hati sendiri jangan sampai terluka lagi.

Jika bertemu jodoh kali ini, biarlah ia kekal hingga ke akhir hayat. Bagi saya jika nak jadi suami ni biarlah bertanggungjawab dan boleh menjadi kepala keluarga."

Jamal Abdillah, 55, Dikejar Wanita Gila HartaJamal bakal bergandingan dengan Nas Adila dan Jihan Musa

Jamal turut mengakui hubungan dia dan Nas Adila hanya sekadar teman artis dan tidak pernah mempunyai perasaan cinta terhadap wanita itu.

"Saya sudah kenal dia semenjak dia berumur 17 tahun lagi, tiada perasaan cinta dalam hati dan sudah biasa berduet bersama. Saya dah tahu dia boleh menyanyi dan saya selesa berduet dengan dia."

Terbaru, Jamal bakal muncul dalam Sambutan Hari Ibu N'Dah Mahligai pada 11 Mei ini bersama Nas Adila dan Jihan Musa.

Executive Journalist at OHBULAN! Studied Bach. Mass Comm (Hons) Journalism Talkative, hardworking, independent, enjoy gossiping & love singing :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan