Nuffnang

Khamis, 13 Mac 2014

Nora Danish - Google Blog Search

Nora Danish - Google Blog Search


Surprise Birthday <b>Nora danish</b> | TV Malaysia

Posted: 07 Mar 2014 12:56 PM PST

Metrowealth Official: www.metroweathpictures.net
Twitter : @MiGOnline
Facebook Fanpage : facebook.com/MiG.On9

Adakah <b>Nora Danish</b> Ialah Selebriti Yang Dimaksudkan Dalam <b>...</b>

Posted: 11 Mar 2014 10:32 PM PDT


Menarik sungguh episod 999 yang telah disiarkan baru-baru ini. Ini kerana di dalam program tersebut dikatakan ada seorang selebriti tempatan yang telah menyambut hari jadinya di dalam sebuah kelab haram dan sempat meloloskan diri ketika serbuan dilakukan. Desas-desus menyatakan selebriti tempatan tersebut ialah Nora Danish yang sememangnya telah menyambut hari lahirnya baru-baru ini.
nora danish serbuTambah menarik apabila hos 999 memegang kad jemputan yang kelihatan serupa dengan kad jemputan sambutan hari lahir Nora Danish yang telah diadakan baru-baru ini. Bilik VIP yang digunakan oleh selebriti tempatan itu dikatakan mencecah hampir RM5,000. Satu angka yang amat tinggi dan tak mampu dicapai oleh kita selaku manusia biasa. Sila tonton rakaman video 999 di bawah untuk informasi lanjut.

Sama-sama kita nantikan reaksi daripada Nora Danish mengenai perkara ini. Mungkin pelanduk dua serupa dan mungkin juga ada majlis hari jadi lain yang dianjurkan di premis haram tersebut. Kredit informasi asal RotiKaya.

Baca Yang Ini Pulak:-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan