Nuffnang

Isnin, 14 April 2014

Altimet - Google Blog Search

Altimet - Google Blog Search


Lirik Lagu Kalau Nak Berjaya - <b>Altimet</b> ft. Najwa Latif | Lirik Lagu

Posted: 10 Apr 2014 01:19 AM PDT



Aku nak gaya hidup aku berubah
Alangkah indah kalau dah tak susah
Jadi pemilik bukan sewa rumah
Makan tak habis minum tak sudah
Menabung dari hari yang pertama
Pelaburan pula bertambah angka
Jumlah dalam akaun bertambah lagi
Setiap kali kami kembali kami kembali

Dan kalau aku mampu (Dan kalau aku mampu)
Pasti jimat selalu (Pasti jimat selalu)

Kalau nak berjaya
Jangan belanja semuanya
Sikit kita ketepikan
Tabungan hari kemudian
Kalau nak berjaya
Belanja berpada-pada
Sikit kita ketepikan
Tabungan hari kemudian

Kalau nak berjaya
Kalau nak berjaya

Ada beberapa benda yang aku suka
Kalau ikut hati semua dah jadi aku punya
Tapi pelan-pelan kayuh, kalau nak jadi jaguh
Rancangan ku diatur langkah ku dicatur
Tak ada duit pencen kalau jadi penyanyi
Jadi gaji hari ini termasuk esok sekali
Mohon rakan seni semua fikir sendiri
Kewangan guna otak, berkarya ikut hati
Dan kalau kamu punya matlamat sama juga
Skim terbuka untuk kita semua
Kolar biru kolar putih kecil hingga tua
Tak terlalu lambat untuk kamu semua bermula

Dan kalau aku mampu (Dan kalau aku mampu)
Pasti jimat selalu (Pasti jimat selalu)

Kalau nak berjaya
Jangan belanja semuanya
Sikit kita ketepikan
Tabungan hari kemudian
Kalau nak berjaya
Belanja berpada-pada
Sikit kita ketepikan
Tabungan hari kemudian

Aku tabung satu kupang
Hah aku jimat dua
Eleh aku apa kurang
Kalau boleh jimat semua
Bagi tahu kawan semua
Ajak mereka turut serta
Melentur buluh-buluh semestinya
Dari rebung-rebungnya

Kalau nak berjaya
Kalau nak berjaya
Kalau nak berjaya
Kalau nak berjaya
Berjaya berjaya

Kalau nak berjaya
Jangan belanja semuanya
Sikit kita ketepikan
Tabungan hari kemudian
Kalau nak berjaya
Belanja berpada-pada
Sikit kita ketepikan
Tabungan hari kemudian

Kalau nak berjaya
Kalau nak berjaya

Kalau nak berjaya
Kalau nak berjaya

Lagu : Kalau Nak Berjaya
Artis : Altimet ft. Najwa Latif
Album :

Google This?:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan