Nuffnang

Khamis, 10 April 2014

Alyah - Google Blog Search

Alyah - Google Blog Search


Jemputan Jumpa Anuar Zain dan <b>Alyah</b> dari mStar - HasrulHassan

Posted: 08 Apr 2014 01:17 AM PDT

Dapat jemputan untuk hadir satu event di ibukota, ada peluang jumpa Anuar Zain dengan Alyah. Errr siapa Anuar Zain dan Alyah? Hmm ... mereka berdua adalah penyanyi terkenal di Malaysia. Suara mereka memang sedap. Ada ke yang tak kenal dengan dua penyanyi yang dah menang banyak anugerah ni? Saya menerima jemputan dari The Star Media Group menerusi email untuk hadiri Majlis Pelancaran Ekslusif mStar - Meraikan Aspirasi Dunia Maya.
Terima kasih kepada The Star Media Group (mStar) kerana sudi jemput saya ke majlis berkenaan. Majlis ini bakal diadakan pada khamis 17 April 2014. Nampaknya saya memang tak dapat nak hadir ke majlis ini yang berlangsung di Alexis Gardens, The Gardens Mall. Kat mana tu? Saya memang tak tahu ... nak tahu, anda boleh Google ... hehehe...

Ada tak blogger lain yang terima undangan yang sama? Undangan ini diterima pada 27 Mac 2014.


Isteri saya, yang memang minat dengan Anuar Zain nampak seperti nak suruh saya hadir .... yelah, pastilah dia nak ikut.

Tapi maaf, saya tidak dapat nak hadir. Jika hadir mungkin dapat bergambar dengan Anuar Zain bersama Alyah ... kan kan .. hmmm ..

Sekali lagi terima kasih kepada pihak The Star Media Group kerana sudi menjemput saya. Tak pasti pula dari mana mereka dapat email untuk berikan jemputan ini.

Blogger sepenuh masa menulis mengenai dunia blog, informasi berfakta dan tempat menarik #VMY2014 di Malaysia. Percaya untuk menjadi manusia perlu menjadi manusia yang sebaik-baiknya.
Google | Twitter | Facebook | Instagram | Email

Tiada ulasan:

Catat Ulasan