Nuffnang

Sabtu, 26 April 2014

Erry Putra - Google Blog Search

Erry Putra - Google Blog Search


Lirik <b>Erry Putra</b> feat Daus - Tiada Bererti (OST Janji Jaslina) | Print <b>...</b>

Posted: 23 Apr 2014 05:12 PM PDT

Ku tahu semua ini tak adil untukku
Tapi kini telah terjadi kepadaku
Apa lagi harus ku katakan padamu
Semuanya tiada tiada bererti

Aku terima semua ini
Andai takdir tertulis semua terjadi
Aku kan meninggalkanmu
Dan takkan lagi ku berpaling padamu

Cinta yang telah tercipta seharusnya jujur
Tapi tidak bagimu mendusta segala
Sandiwara cintamu merobek hatiku
Kau kan bisa merasa bila kau terluka

Ku rasa merasa menyesal
Kenali dirimu wooo...

Aku terima semua ini
Andai takdir tertulis semua terjadi
Aku akan meninggalkanmu
Dan takkan lagi berpaling kepadamu

Ku rasa merasa menyesal
Kenali dirimu wooo...

Aku terima semua ini
Andai takdir tertulis semua terjadi
Aku akan meninggalkanmu
Dan takkan lagi berpaling kepadamu

Kau tinggalkan aku
Kau lupakan aku
Woo...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan