Nuffnang

Selasa, 27 Mei 2014

Aaron Aziz - Google Blog Search

Aaron Aziz - Google Blog Search


<b>Aaron Aziz</b> Paling Popular, Keputusan ABPBH2013 Penuh Kejutan |

Posted: 24 May 2014 08:32 AM PDT


Memang penuh dengan kejutan sungguh keputusan Anugerah Bintang Paling Popular 2013 kali ini. Setiap kali nama pemenang diumumkan, Abang Nara terkesima dibuatnya. Bukan apa, hampir kesemua tekaan Abang Nara salah. Secara jujur, kali ini Abang Nara sangkakan Zizan akan membolot beberapa kategori, namun tiada sekali pun namanya disebut sebagai pemenang.

keputusan abpbh2013

Namun kesemua para pemenang sangat-sangat layak membawa trofi untuk kategori masing-masing. Pemenang besar sudah tentu Aaron Aziz yang berjaya merangkul Anugerah Bintang Paling Popular ABPBH2013 dan juga Pelakon Filem Lelaki Popular. Turut membawa pulang 2 trofi ialah Siti Saleha untuk kategori Pelakon Filem Wanita Popular dan Pelakon Drama Wanita Popular.

keputusan abpbh2013

Jepp Sepahtu juga berjaya mengenepikan Zizan Razak untuk kategori Artis Komedi Paling Popular. Sementara kejutan paling besar sudah tentu apabila nama Achey diumumkan sebagai pemenang kategori Artis Baru Lelaki Popular menewaskan Waris, Dazrin, Nomad dan Mikael Andre. Turut membuat kejutan ialah Shah Iskandar yang membawa pulang trofi Pelakon TV Lelaki Popular.
keputusan abpbh2013

Apa pun, tahniah diucapkan kepada semua pemenang atas kejayaan anda. Semoga kemenangan ini akan menjadi pemacu untuk anda meningkatkan prestasi dan mengurangkan kontroversi di masa hadapan. Kepada semua yang terlibat dalam ABPBH2013, tahniah diucapkan atas penganjuran kali ini.

Baca Yang Ini Pulak:-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan