Nuffnang

Selasa, 27 Mei 2014

Nora Danish - Google Blog Search

Nora Danish - Google Blog Search


<b>Nora Danish</b> Nafi Sambut Birthday Di Kelab Tidak Berlesen | Oh <b>...</b>

Posted: 12 Mar 2014 08:34 PM PDT

Susulan dakwaan aktres cantik Nora Danish menyambut ulangtahun di sebuah kelab haram tetapi berjaya meloloskan diri dari serbuan seperti yang dilaporkan oleh program 999, Nora Danish tampil menjelaskan perkara sebenar mengenai isu tersebut.

BACA: Nora Danish Sambut Birthday Di Kelab Haram, Sempat Loloskan Diri?

Menurut Nora, dia tidak mengadakan majlis sambutan ulangtahun di kelab itu seperti yang didakwa tetapi mengadakan majlis itu di sebuah restoran.

"Saya tidak pernah berselindung malah, apa jua aktiviti termasuk sambutan hari jadi saya yang ke-32 pada 7 Mac lalu juga, saya ada muat naik di laman sosial Instagram saya"

"Gambar-gambar yang dimuat naik itu pun jelas menunjukkan saya menyambut hari jadi di sebuah restoran sebab ada meja makan dan setiap meja makan juga tertera kad nama para jemputan"

"Justeru itu, sekali lagi ingin saya tegaskan, ia bukan diraikan di kelab malam haram seperti yang disebarkan di laman laman sosial," jelas Nora Danish.

Nora Danish juga berkata sebagai pengunjung atau pelanggan sudahnya tidak tahu bahawa restoran atau kelab malam tersebut tidak mempunyai lesen dan beroperasi secara haram sehingga tiba-tiba dikaitkan dengan isu tersebut.

)

OHMEDIA: APA-APA JE LAH NORA OII. HAPPY BESDAY TO YOU..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan