Nuffnang

Isnin, 12 Mei 2014

Amyza Aznan - Google Blog Search

Amyza Aznan - Google Blog Search


PELAKON <b>AMYZA AZNAN</b> KANTOI PULAK!! - KANTOI IDENTITI

Posted: 09 Apr 2014 03:56 PM PDT

" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lb.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })();
Nampaknya tagline Amyza Aznan di Twitter OK JER dah bertukar K . O . disebabkan kenyataan beliau dalam isu FITNAH POLITIK. Tak pepasal Twitternya terpaksa di (Lindung)protected!
Inilah bahananya kalau fitnah dijadikan bahan kempen ,ramai pihak yang TIDAK SEMENA MENA MENJADI mangsa.....akibatnya mangsa yang malu sendiri sedangkan penyebar fitnah tetap teruskan FITNAHnya tanpa segan silu.
Ok......begini kisahnya....... 
IANYA BERMULA DENGAN FITNAH INI
LALU DISEBAR OLEH BIAWAK DIBAWAH DAN DI BALAS OLEH AMYZA AZNAN 
KENYATAAN PENUH TIAN CHUA 
KENYATAAN MEDIA OLEH
YB TIAN CHUA 
RABU 9HB April 2014 

Kenyataan Facebook oleh Anti-Dap Club

Saya terkejut ketika menerima MMS semalam yang merupakan satu posting oleh Anti-Dap kelab di Facebook (Gambar Dilampirkan). Posting ini dengan gambar saya menyatakan "Tindakan Ketua Menteri Pulau Pinang menaikkan harga harga udah udara pemutusan hukum yang amatlah Tepat. Ini di kerana rasaya Jogja rakyat terlalu pilkada Membuang pembaziran terutamanya Pada hari Jumaat ". Penyataan berikut tidak dibuat oleh saya.

Pihak seperti Anti-Dap Club telah sengaja mencipta khabar angin di Facebook untuk mewujudkan perselisihan kaum dan agama. Saya ingin memberi amaran kepada kelab Anti-Dap untuk tidak kacau isu perkauman dan agama melalui Facebook atau mana-mana laman sosial yang lain. Saya juga ingin menggesa kerajaan untuk mengambil tindakan ke atas individu-individu yang mencabar perpaduan dan keamanan di kalangan kaum dan agama di Malaysia.

Dalam temu bual dengan CNN November 2013 lalu, Perdana Menteri Dato Seri Najib Tun Razak telah menyatakan matlamat utama beliau adalah untuk memastikan keamanan dan keharmonian di Malaysia dan keutamaan beliau adalah untuk di melengahkan ketegangan yang semakin meningkat diantara kaum dan agama. Bagaimana kita hendak mencapai matlamat ini jika kumpulan-kumpulan seperti Anti-Dap kelab terus kacau ketegangan kaum dan agama dan kerajaan hanya memilih untuk menutup sebelah mata dan tidak mengambil tindakan?

Sekali lagi saya ingin memberi amaran kepada semua pihak untuk tidak mewujudkan ketegangan agama dan kaum di negara ini kerana ianya boleh membawa kepada keadaan yang tidak diingini.

Kesian Amyza Aznan......ini sebahagian pendapat di Twitter.
  1. Amyza aznan carut apa tadi. Harap abby abadi dapat nasihatkan bekas rakan perjuangan.
  2. Amyza Aznan dah malukan nama baik islam woo -,-
  3. Memang die cina..memang die kafir bukan islam agmany.. tpi ko sememangny islam kan..knp xpandai jga aurat?? Kebal sgt ke
  1. Amyza Aznan dah jadi sewel sebab kena sound dengan orang ramai akibat maki DAP DAN PKR atas posting fitnah....
  2. Pelakon gila meroyan Amyza Aznan telah set privacy (protected/locked) twitternya dari dibaca oleh orang2 yang tak...
  3. Apa drama atau filem terbaru Amyza Aznan? Sapa tahu?
  4. Xyah la korang marah2 dgn ni. Standard la artis tua x sedar tua. Menyalak utk dptkan publisiti. Mana tau nnt bnyk job masuk.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan