Nuffnang

Ahad, 11 Mei 2014

Diana Amir - Google Blog Search

Diana Amir - Google Blog Search


Puan Gojes in Official Blog: Bawa Suami Pun Menjadi Isu | <b>Diana Amir</b>

Posted: 02 May 2014 01:43 AM PDT

Assalamualaikum.

salute la dengan diana. mana dia pegi bawa suami dia. tak pe la kan. suami dia pun. asallah mentaliti rakyat kita ni erk. suka sangat nak buat propa bagai. adakah ini sebab mereka-mereka yang mengata itu mereka-mereka yang belum bernikah kawen dan tidak tau kelebihan dan betapa bestnya bila kita pegi mana-mana ditemani suami. hehe. tapi kalau PG, memang PG jarang nak bawa suami pegi attend majlis anjuran ofic.ada pun, sekali dua yang boleh di bilang dengan jari tangan. kekeke.

"Baguslah saya bawa suami, nak bawa siapa lagi? Kenapa benda yang halal orang nak pertikaikan? Benda tu lagi bagus. Kira mengelakkan fitnah. Kalau pergi sorang-sorang lagi bahaya sebab saya perempuan. Jadi saya bawalah suami, memang orang yang sepatutnya melindungi kita. Saya rasa tak ada masalah.
Kalau saya pergi shooting biasanya dia tak ikut. Yang mana dia ikut ialah kerja-kerja macam forum. Sebab forum biasanya saya pergi jauh dan balik malam. Kalau pergi shooting, saya nak dia ikut tapi dia yang tak nak,"
MiG Online sebaliknya memuji sikap Diana Amir yang tak membelakangkan suaminya walau dalam apa jua yang dilakukannya. Tu la ciri-ciri isteri solehah, kan? KREDIT: metrowealthpictures.net
 sokong diana ;)
salam sayang. PG

Tiada ulasan:

Catat Ulasan