Nuffnang

Ahad, 11 Mei 2014

Iqram Dinzly - Google Blog Search

Iqram Dinzly - Google Blog Search


<b>Iqram Dinzly</b> Dilamun Cinta, Gelar Kekasih Sebagai Baby?

Posted: 22 Apr 2014 07:43 AM PDT

Iqram Dinzly Dilamun Cinta, Gelar Kekasih Sebagai Baby?

Iqram Dinzly Dilamun Cinta, Gelar Kekasih Sebagai Baby? - KL : Selepas Fouziah Gous bertemu jodoh, Murai Batu sering mendoakan agar teman baiknya iaitu Iqram Dinzly juga akan mengikut jejak langkah yang sama.

Namun, penantian Murai Batu mungkin tidak lama kerana apa yang Murai Batu dapat tahu, Iqram Dinzly kini sudah pun memiliki teman wanita.

Cantik sungguh teman wanitanya itu. Namanya Murai Batu tidak tahu. Tapi apa yang Murai Batu diberitahu, teman wanitanya itu berketurunan Sharifah dan bertugas sebagai pramugari dengan syarikat penerbangan Saudi Air.

Tak tahulah sejauh mana seriusnya hubungan mereka berdua. Namun, yang pasti, beberapa rakan selebriti sudah pun mengenali gadis yang berjaya bertakhta di hati Iqram Dinzly ini. Malah, Iqram Dinzly juga turut gelarkan kekasihnya sebagai baby.

Ada juga yang melabelkan kekasihnya itu sebagai gadis yang seksi dan perihal itu nampaknya tidak begitu disenangi mereka yang sentiasa mengikuti perkembangan aktor. Apatah lagi bila Iqram sudah pun berhijrah ke arah menjadi muslimin yang baik. – Webberita | Terkini via Murai

comments

Tiada ulasan:

Catat Ulasan