Nuffnang

Jumaat, 16 Mei 2014

Diana Amir - Google Blog Search

Diana Amir - Google Blog Search


Hubungan halal <b>Diana Amir</b> dan Mohd Habib dikritik peminat

Posted: 02 May 2014 06:42 AM PDT





Hubungan halal Diana Amir dan Mohd Habib dikritik peminat

Hubungan halal Diana Amir dan Mohd Habib dikritik peminat - Apa dah jadi dengan pemikiran segelintir peminat zaman sekarang? Ada yang mempertikaikan hubungan halal Diana Amir dan Mohd Habib hanya kerana mereka sering berkepit apabila datang ke lokasi penggambaran atau menghadiri majlis-majlis tertentu.

Lebih tidak masuk akal, ada peminat turut mempertikaikan tindakan suaminya menemani Diana ketika menjalani penggambaran dokumentari terbitan Al-Hijrah di Indonesia baru-baru ini. Kalau difikirkan secara logik, bukankah suami dan isteri yang berkepit satu perkembangan baik dalam perhubungan mereka?

Diana yang dihubungi media berhubung isu tersebut meluahkan rasa terkilannya dikritik peminat meskipun Mohd Habib adalah suaminya yang sah. Kata aktres berusia 28 tahun itu, lebih baik berkepit dengan suami kerana dapat mengelakkan fitnah.

Sumber


Ulang siar entri Hubungan halal Diana Amir dan Mohd Habib dikritik peminat bertujuan berkongsi bahan bacaan ringan dalam lingkungan rakan blogger dan jaringan sosial tanpa melibatkan sebarang keuntungan. Dengan penghargaan kepada Gaul Nyor iaitu sumber atau penulis asalnya. Much more respect from Hubungan halal Diana Amir dan Mohd Habib dikritik peminat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan