Nuffnang

Sabtu, 17 Mei 2014

Liyana Jasmay - Google Blog Search

Liyana Jasmay - Google Blog Search


(TAHNIAH)<b>Liyana Jasmay</b> Selamat Lahirkan Anak Perempuan |

Posted: 12 May 2014 09:40 PM PDT


Jutaan tahniah diucapkan buat Liyana Jasmay dan suami, Fathuddin Mazlan yang telah selamat menerima kehadiran cahaya mata sulung mereka yang pertama semalam. Bayi perempuan itu telah dilahirkan di Prince Court Medical Centre kira-kira jam 7.40 malam secara normal. Bayi dan ibu kedua-duanya berada di dalam keadaan baik.

liyana jasmay

Pastinya kehadiran si puteri ini akan menceriakan dan memeriahkan lagi kehidupan Liyana Jasmay dan suami. Selamat datang ke alam ibu bapa. Semoga sang puteri membesar dengan sihat tanpa sebarang masalah. Tahniah sekali lagi.

Baca Yang Ini Pulak:-

(Tahniah) <b>Liyana Jasmay</b> Selamat Lahirkan Bayi Perempuan | Oh <b>...</b>

Posted: 12 May 2014 07:06 PM PDT

ohmedia-liyana-jasmay-bersalin

Pelakon dan penyanyi Liyana Jasmay, 26, selamat melahirkan bayi perempuan seberat 2.9 kilogram pada pukul 7.40 malam, pada Isnin.

Ibunya, Datin Habsah Simpon berkata, Liyana yang kini berada di Pusat Perubatan Prince Court dekat sini, bersalin secara normal dan kini berada dalam keadaan baik.

"Alhamdulillah semuanya berjalan lancar Liyana dimasukan ke Pusat Perubatan Prince Court pada Ahad kerana sudah ada tanda-tanda untuk bersalin.

"Kira-kira pukul 7.40 malam Isnin dia selamat melahirkan bayi perempuan seberat 2.9 kilogram secara normal," jelas ibu pelakon genik itu.


EH Motor Sdn Bhd – est 1985 merupakan satu contoh pages yang amat menarik pada kami dan patut anda ikuti. Mereka berkongsi segala berkaitan kereta seperti gambar lucu, video, tips dan info berkenaan dunia otomobil di Malaysia selain membantu orang ramai untuk memahami topik jual-beli kereta, undang-undang dan nasihat lain untuk manfaat bersama agar lebih ramai rakyat Malaysia 'celik' dalam hal berkaitan otomobil.

Tambahnya, buat masa ini Liyana masih belum memberitahu nama yang dipilih untuk diberikan kepada bayi sulungnya itu.

Liyana mendirikan rumah tangga dengan Fathuddin Mazlan, 30, pada 2 Februari 2013 dalam satu majlis yang diadakan di Hotel Seri Pacific, dekat sini.

OHMEDIA: TAHNIAH BUAT LIYANA DAN SUAMI. SEMOGA ANAK DI DIDIK DENGAN ILMU AGAMA YANG SEMPURNA.

<b>Liyana Jasmay</b> Telah Selamat Lahirkan Bayi Perempuan | ROTIKAYA

Posted: 13 May 2014 07:49 AM PDT

Diraikan dalam majlis perkahwinan gilang gemilang pada Februari 2013 dan kelmarin, kira-kira jam 7.40 petang, bertempat di Pusat Perubatan Prince Court, pelakon Liyana Jasmay telah selamat melahirkan seorang bayi comel perempuan seberat 2.9 kg secara normal.

Dihubungi Kosmo! semalam, ibu Liyana iaitu Datin Habsah meyatakan rasa syukur dan gembira dengan kelahiran cucu ke-enam yang merupakan bayi sulung pasangan Liyana dan Fathuddin.

Liyana dan bayi nya juga dilaporkan berada dalam keadaan sihat.

"Alhamdulillah, kedua-dua nya berada dalam keadaan sihat. Kami sekeluarga terutamanya Fathuddin sangat gembira dengan kelahiran anak pertama mereka," terang Datin Habsah.

Liyana akan ditahan di wad untuk beberapa hari lagi sebelum mendapat kebenaran pulang berpantang di rumah mereka. Tahniah buat Liyana Jasmay dan suami! (rtky/bsr)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan