Nuffnang

Rabu, 21 Mei 2014

Liyana Jasmay - Google Blog Search

Liyana Jasmay - Google Blog Search


<b>Liyana Jasmay</b> Kongsi Gambar Anaknya, Sofia Arissa | - Beautifulnara

Posted: 17 May 2014 10:25 PM PDT


Alololo. Comelnya puteri sulung Liyana Jasmay dan Fathuddin yang diberi nama Sofia Arissa. Nama pun sangat sedap bunyinya dan pasti membawa makna yang amat baik. Nama "Arissa" pun salah satu shortlist untuk anak kedua Abang Nara yang dijangka lahir tak lama lagi. Kalau tak silap, maksudnya ialah bijak.

sofia arissa liyana jasmay

Semestinya Liyana Jasmay dan Fathuddin sedang seronok menghabiskan masa menjaga Sofia Arissa. Semoga si puteri membesar dengan sihat dan tanpa sebarang masalah. Sama-samalah kita doakan. Diharap Liyana Jasmay dapat berkongsi lebih banyak gambar anaknya selepas ini untuk tatapan para peminat.

P.S: Kafe kucing pertama di New York

Baca Yang Ini Pulak:-

<b>Liyana Jasmay</b> Muat Naik Gambar Pertama Anak Di Instagram | Oh <b>...</b>

Posted: 18 May 2014 12:13 PM PDT

ohmedia-liyana-jasmay-bersalin

Pelakon dan penyanyi, Liyana Jasmay telah selamat melahirkan seorang cahaya mata perempuan seberat 2.9KG kira-kira jam 7.40 petang kelmarin di Pusat Perubatan Prince Court, Kuala Lumpur.

Menurut ibu Liyana, Datin Habsah memanjatkan rasa syukur kepada Illahi di atas kelahiran cucu ke-enam di dalam keluarga mereka begitu juga dengan Liyana Jasmay yang berada dalam keadaan sihat.

Gambar pertama yang dikongsikan Liyana Jasmay di Twitter'nya:

Pasangan Liyana dan Fathuddin mendirikan rumahtangga pada Februari tahun lalu dalam satu upacara yang gilang gemilang. Semoga kelahiran puteri sulong buat pasangan ini memberikan sinar kebahagiaan yang berkekalan selamanya untuk pasangan bahagia ini.

UPDATE: SOFIA ARISAA NAMA ANAK LIYANA JASMAY.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan