Nuffnang

Selasa, 27 Disember 2011

Erra Fazira - Google Blog Search

Erra Fazira - Google Blog Search


<b>Erra Fazira</b>, Suami Tiada Masalah – Perak Today

Posted: 26 Dec 2011 06:36 PM PST

PELAKON Erra Fazira, 37, menjelaskan, ketiadaan suaminya bersama dalam majlis-majlis tertentu bukanlah bererti mereka sedang menghadapi masalah rumah tangga seperti mana yang diperkatakan sesetengah pihak.

Kata Erra, dia tidak perlu menjadi seperti sesetengah selebriti lain yang sering membawa pasangan masing-masing untuk ke sesebuah acara sebaliknya dia perlu menjaga perasaan suami yang tidak gemar menjadi perhatian umum.

"Ada orang selesa jika kita kerap membawa pasangan ke acara hiburan dan ada kalanya pula mereka tidak suka. Jadi saya tidak boleh nak ikut kehendak semua. Bagi pihak saya pula, terpulang kepada Emran untuk mengikut saya atau tidak.

"Mengenai perhubungan kami pula, tidak perlulah saya hendak hebohkan kepada umum. Biarlah rahsia. Lebih-lebih lagi untuk azam 2012 saya ingin memberi fokus lebih kepada kerjaya," kata ibu kepada Engku Aleesya, 2.

Tambah Erra lagi, tahun 2012 juga bakal memperlihatkan dirinya kembali aktif di pentas nyanyian selepas hampir dua tahun dia tidak beraksi.

Erra di samping suami dan anak tercinta.

Malah pelakon drama Kelas Kau Maria ini berkata dia juga sedang memikirkan tentang beberapa tawaran menjadi duta produk.

Dalam pada itu, Erra juga bersyukur pada usia yang hampir mencecah 40 tahun ini, dia masih lagi menerima pelbagai tawaran lakonan sehingga membuatkan dia terpaksa memilih mengikut kesesuaian watak.

"Saya percaya, jadual kerjaya yang padat ini mesti ada sesuatu yang dirancang Allah S.W.T. Mungkin ada hikmah di sebaliknya.

"Ini kerana apabila saya merancang sesuatu, perkara lain pula yang muncul. Apa-apa pun, saya anggap ia sebagai rezeki buat keluarga," ujarnya.

-mStar Online

Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan