Nuffnang

Sabtu, 28 Januari 2012

Aliff Aziz - Google Blog Search

Aliff Aziz - Google Blog Search


Mesranya <b>Aliff Aziz</b> Dan Anne Ngasari | Oh! Artis | Dunia Gosip dan <b>...</b>

Posted: 06 Jan 2012 11:27 PM PST

perfumeberry

vimax

wuuhuuonline

1 step to become a great reader:
1. Take a look one by one ads here and click it if you think you love it. Then, dare to try it.
There is no SCAM advertisement here!! We swear!!

Hantar ke Twitter! | Bookmark Share

Mesrakan gambar di antara Aliff Aziz dan Anne Ngasari ini?
Gambar ini diambil dari Facebook Aliff Aziz, 21 tahun yang pernah mengemparkan dunia hiburan dengan gambar aksi terlampaunya itu dan peminatnya mahu memboikot Oh! Artis. Nampaknya peminatnya tidak lagi membaca artikel kami lah ni.

Di gambar tersebut Aliff Aziz ada mengatakan 'She's sweet huh?' – yes memang Anne Ngasari manis orangnya. Daripada zaman tidak bertudung, buka-buka kejap kemudian kembali bertudung kami meminati beliau.

Anne Ngasari, 27 tahun yang berpisah dengan Abdul Wafi Hassan setelah 5 tahun bersama dengan talak tiga ini, berhak untuk bahagia. Setelah Wafi menceraikannya sebanyak tiga kali (dengan rujuk untuk talak pertama dan kedua) nampaknya sudah tiada maaf bagi mu Wafi.

Apa pula komen si Anne ni kalau Aliff memang menaruh rasa padanya? Untuk Aliff pula , ramailah budak-budak sekolah patah hati. Khabarnya ini ketika Aliff terlibat dalam lakonan. Lakonan apa? Nantikan sajalah.

OH ARTIS : ALIFF NI MINAT KAT ANNE KOT. TIADA SALAHNYA. KEDUANYA SINGLE. TETAPI ANNE ADA ANAK TIGA TU ALIFF. BESAR TANGGUNGJAWAB. TAPI ADIK-KAKAK OK JE. HAHA

Full content generated by Get Full RSS.

<b>Aliff Aziz</b> Sudah &#39;Berpindah&#39; Ke KL | Suarapeople Dot Com

Posted: 22 Jan 2012 01:15 AM PST

Genuine Kaspersky 2012 license key hanya RM 22 !
Check out this 200-strong flashmob that recently happened at KLIA!
Find your favorite iPhones, iPads, Samsung Tabs & more at Sold.my

KUALA LUMPUR – Setelah melihat dirinya berjaya menempa nama di Malaysia, penyanyi, Mohammad Aliff Aziz atau Aliff Aziz, 20, membuat keputusan untuk berpindah dan menetap di Kuala Lumpur supaya dapat memberikan lebih tumpuan dalam melebarkan kerjaya seninya di sini.

Penyanyi yang berasal dari Singapura, sebelum ini pernah menyatakan hasrat dan rancangannya untuk berpindah ke KL tetapi terpaksa ditunda berikutan terikat dengan program khidmat negara di negara kelahirannya selama dua tahun.

"Sejak muncul dengan album pertama, saya banyak melakukan aktiviti seni di Malaysia dan rasanya adalah lebih baik untuk saya berpindah agar segala urusan berjalan dengan mudah.

"Bagaimanapun, saya tetap akan berulang alik ke Singapura kerana keluarga masih di sana. Apabila kerjaya sudah stabil, saya akan membawa mak dan ayah pula untuk menetap di sini," kata Aliff Aziz.

Tidak menolak yang tuahnya lebih 'bersinar' di Malaysia, Aliff Aziz gembira apabila kehadirannya diterima baik oleh peminat-peminat dari Malaysia yang sentiasa menyokong karier seninya.

Menurut laporan dari mStar, penyanyi muda itu bakal muncul dengan album ketiga dan bakal dilancarkan pada Mac ini di Malaysia.

"Dari mula lagi saya sebagai penyanyi, peminat-peminat di Malaysia telah banyak menyokong karier saya. Bagaimanapun ini tidak bermakna saya lupakan terus tentang industri muzik di Singapura.

"Cuma di sini, industrinya lebih luas lagi berbanding di Singapura. Justeru itu, saya dan syarikat rakaman Warner Music, akan melancarkan album baru saya itu di KL," ujarnya.

Album terbaru Aliff Aziz itu bakal memuatkan tujuh buah lagu yang dihasilkan oleh komposer-komposer terkenal seperti Panji, Jimi (Sofaz) dan Azlan Abu Hassan dan akan membuat rakaman dalam masa terdekat ini.

Dengan harapan tidak mahu mengecewakan peminat-peminatnya, Aliff Aziz masih mengekalkan genre pop di dalam albumnya dan lagu-lagu yang bakal dibawakan lebih ke arah konsep 'easy listening' dan lebih matang dari album sebelum ini.

Penyanyi yang popular dengan lagu 'Sayang-Sayang' dan 'Kalau Cinta' itu juga tidak keberatan untuk mencuba nasib sebagai seorang pelakon dan sememangnya dunia lakonan adalah bidang yang amat dia minati.

Malah, Aliff Aziz sudah pun memulakan lakonan pertamanya menerusi drama berjudul 'Antara Kita' yang akan ditayangkan di saluran TV2 tidak lama lagi.

Semoga Aliff Aziz akan terus kekal dan berjaya menaikkan namanya di dalam industri seni Malaysia.


TopShop - Skinny For Sale !!

Use Facebook to Comment on this Post

Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan