Nuffnang

Sabtu, 28 Januari 2012

Fizo Omar - Google Blog Search

Fizo Omar - Google Blog Search


Pihak Bank Cari <b>Fizo Omar</b> - Tanggung hutang RM2.5 juta | Oh! Artis <b>...</b>

Posted: 14 Dec 2011 12:04 AM PST

perfumeberry

vimax

wuuhuuonline

1 step to become a great reader:
1. Take a look one by one ads here and click it if you think you love it. Then, dare to try it.
There is no SCAM advertisement here!! We swear!!

Hantar ke Twitter! | Bookmark Share

Fizo Omar atau nama penuh penuhnya 'Wan Hafizol Wan Omar, 26 tahun ini merupakan naib juara Hero Remaja 2007/2008 dan juga seorang pelakon. Di antaranya lakonannya di dalam drama dan filem  Puteri Salju, Gadis Merah Jambu, Dendam, Keliru, Bisikan Subuh, Bio-Nik, La Dolce Amira, Matahari, Cinta Sempurna dan juga filem Kongsi.

Fizo yang merupakan kacukan Melayu, Siam dan Arab ini sedang dilanda masalah. Namanya telah disalahguna sebagai penjamin oleh syarikat percetakan di Damansara. Menurutnya, dia pernah menjadi rakan kongsi dan merupakan lembaga pengarah syarikat berkenaan pada tahun 2008. Walaubagaimanapun, kerana mahu menumpukan sepenuh masanya untuk bidang lakonannya, dia telah menarik diri dari syarikat tersebut.

Fizo ini adik tiri kepada pelakon Noniswara diibaratkan seperti dimakan kawan sendiri apabila terpaksa menanggung hutang lebih RM2.5 juta sedangkan dia tidak tahu menahu tentang pinjaman berkenaan. Dia mengetahui mengenai pinjaman itu selepas dihubungi pihak bank yang memaklumkan tunggakan bayaran oleh peminjamnya tahun lalu kerana kegagalan menjelaskan pinjaman. Setelah setahun tidak berjaya berusaha sendiri untuk membersihkan namanya, semalam dia telah mendapatkan bantuan di SukaGuam untuk mendapatkan bantuan perundangan.

Fizo yang baru menyambut kepulangan ibunya dari Mekah Sabtu lalu, meminta peminat mendoakannya serta dia tahu yang dia harus terus tabah dan kuat. Kepada Fizo Semuga kes ini berpihak kepadanya. Apapun, kami suka memberitahu peminat Fizo, yang Fizo ni pandai memasak. Dapatkan buku hasil masakkannya 'Air Tangan Fizo' dengan harga RM19.90 sahaja di pasaran

OH ARTIS : SEKSI TAU LELAKI YANG SUKA MEMASAK NI….. KACAK PULAK TU. WELL !

Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan