Nuffnang

Isnin, 23 Januari 2012

Farid Kamil - Google Blog Search

Farid Kamil - Google Blog Search


Artis Bercinta Contoh : Diana Dan <b>Farid Kamil</b> | Oh! Artis | Dunia <b>...</b>

Posted: 17 Jan 2012 10:21 PM PST

perfumeberry

vimax

rahsiarumah

eriesya

wuuhuuonline

1 step to become a great reader:
1. Take a look one by one ads here and click it if you think you love it. Then, dare to try it.
There is no SCAM advertisement here!! We swear!!

Hantar ke Twitter! | Bookmark Share

Mengapa mahu mengelak bergambar berdua juga mengelak duduk bersebelahan ketika bergambar kalau tiada apa-apa hubungan? Kisah artis bercinta sesama artis bukanlah perkara baru dan antara pasangan selebriti yang menjadi perhatian peminat ialah pelakon kacukan, Diana Danielle, 21 tahun dan Farid Kamil, 31 tahun. Dengan jarak usia 10 tahun pasangan ini sudah hampir tiga tahun menjadi pasangan kekasih. Hubungan cinta mereka berdua sebelum ini pernah putus sebelum bertaut kembali sekitar bulan Mei tahun lalu dan ianya disahkan sendiri oleh Diana melalui twitter dan berjaya mengekalkan percintaan mereka sehingga kini.

Apakah alasan mereka tidak mahu menimbulkan kontrovesi antara mereka berdua bercinta? Sebenarnya, tidak seperti pasangan artis lain, Diana dan Farid masing-masing selesa untuk tidak menggembar-gemburkan hubungan dan jarang tampil di khalayak secara berpasangan. Berita tentang mereka akan menamatkan zaman bujang masing-masing hanyalah khabar angin. Maklumlah Diana ni baru berusia 21 tahun Nomvember tahun ini. Masih belum bersedia berkahwin. Baguslah begitu Diana. Terima Farid bila sudah benar-benar bersediakan!

"Cerita itu langsung tidak benar kerana kami tidak pernah merancang untuk melangsungkan perkahwinan tahun ini. Setakat ini, kami selesa dengan perhubungan ini dan hanya mampu menyerahkan pada masa untuk menentukannya. Mungkin terlalu awal untuk saya berfikir mengenai perkahwinan, namun jika jodoh sudah sampai saya tidak menolak. Lagipun, dari kecil saya sudah berdikari dan yakin mampu menggalas tanggungjawab apabila sudah bergelar isteri. Malah, semua benda saya anggap sebagai cabaran dan setiap hari saya akan belajar memperbaiki diri."

"Setakat ini hubungan kami berdua okay. Tidak dinafikan kami ada bercakap mengenai perkahwinan tetapi bercakap tak sama dan berbeza sekali dengan merealisasikannya. Lagipun, saya baru 21 tahun, untuk pikul tanggungjawab isteri itu, saya kena pastikan yang saya sudah betul-betul bersedia. Malah, salah satu sebab perkara ini agak lambat sikit sebab saya merancang untuk menyambung pelajaran di luar negara. Tengah kumpul duit"

Diana yang tersenarai dalam top 5 kategori Pelakon Filem Wanita Popular ABP 2010, meluahkan kegembiraannya tercalon buat kali keempat dan bakal muncul dengan filem Azazil dan Hanyut tahun ini.

Komen Farid Kamil hanya pendek sahaja :

"Kami menunggu seru ke arah kebaikan. InsyaAllah, kita tunggu dan lihat saja. Ada juga perbincangan yang terperinci tentang perkara itu, tapi bila tarikhnya, tak diketahui lagi."

OH ARTIS :BAGUSLAH MEREKA BERDUA. TAKYAHLAH BERCINTA BAGAI NAK RAK CANANG SANA SINI, LEPAS TU KAHWIN SENYAP-SENYAP. TERBALIK!

Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan