Nuffnang

Khamis, 26 Januari 2012

kumpulan hujan - Google Blog Search

kumpulan hujan - Google Blog Search


Gitaris <b>Kumpulan Hujan</b> di acu pistol | Aidanatasya.com

Posted: 02 Nov 2011 02:04 AM PDT

Number of View :1725

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT55dHbHoVUVXgoMjBeiE43ty-csCSBIgvo5UwOudrOyWlnN0tD

Gitaris kumpulan indie terkenal Hujan, Hezry Hafidz atau lebih dikenali sebagai AG (gambar, dua dari kiri) panik diacu pistol oleh seorang perompak dalam satu kejadian rompakan bank yang berlaku di CIMB Taman Connaught, Cheras semalam.

Dipetik daripada akhbar Kosmo, AG memberitahu ketika kejadian itu berlaku, dia hendak menunaikan sekeping cek di kaunter.

"Tiba-tiba datang seorang lelaki mengacukan pistol secara rambang kepada pelanggan dan juruwang. Dia memaksa seorang juruwang menyerahkan sejumlah wang kepadanya," kata AG.

Kata gitaris berusia 27 tahun itu lagi, perompak tersebut turut mengheret seorang pelanggan untuk dijadikan tebusan dan dia tidak dapat melihat wajah perompak itu kerana dia memakai topi keledar penutup muka.

Sumber : yahoo news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Full content generated by Get Full RSS.

Janji <b>Hujan</b>

Posted: 19 Jan 2012 07:56 AM PST

Hujan adalah cinta yang datang dari langit mendung, rintik yang melambai pada jauh jarakmu, pandangan yang menerawang di balik puisi-puisimu.
Seperti inspirasi baru yang selalu tumbuh di setiap ingatan, menyimpan air kehidupan untuk pengembara hidup sepertiku, di setiap kali engkau datang lewat isyarat puisi.
Hadirmu tak membawa apa-apa selain bahagia, dan pergimu tak mengambil apapun kecuali rindu setelahnya.
Dan katamu, hujan akan selalu menjawab doa-doaku, mengembalikanmu pulang ke sini, tempat di mana cinta dan bahagia engkau simpan untukku.
Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan